Przejdź do komentarzyKsięga Rodzaju 1,20-23
Autor
Gatunekpopularnonaukowe
Formaartykuł / esej
Data dodania2017-11-24
Poprawność językowa
- brak ocen -
Poziom literacki
- brak ocen -
Wyświetleń1718

 

 

`Potem rzekł Bóg;` Czyli słowo,dźwięk, wibracja - nośnik rodzaju informacji zamieszczony w formie energetycznej: `Niech zaroją się wody` Czyli synonim dźwięku, wibracji o różnej częstotliwości - nośniki rodzaju informacji w wodzie - rodzaj zamieszczonej informacji, `mrowiem istot żywych,` Czyli forma ruchu, rodzajów zamieszczonej informacji,`a ptactwo` Czyli rodzaje zamieszczonej informacji` niech lata nad ziemią` Czyli forma ruchu `pod sklepieniem niebios` Czyli powierzchnia kryjąca czasoprzestrzeń.` I stworzył Bóg` Czyli stworzył słowem `wielkie potwory` Czyli rodzaje zamieszczonej informacji `i wszelkie żywe ruchliwe istoty,` Czyli wszelkie rodzaje zamieszczonej informacji z formą ruchu, `którymi zaroiły się wody` Czyli dźwięki, wibracje o różnej częstotliwości nośniki rodzajów informacji z formą ruchu w wodzie - rodzaj zamieszczonej informacji, `według ich rodzajów` Czyli zamieszczonej informacji, `nadto wszelkie ptactwo skrzydlate, według rodzaju jego;` Czyli zamieszczonej informacji jego z formą ruchu,` i widział Bóg że to było dobre` Czyli jedna forma energii o stałej częstotliwości wibracji, z zamieszczoną informacją dla całości i o całości - wszechinformacja dla jednej formy energii z wszelkimi rodzajami zamieszczonej informacji z forma ruchu o różnych częstotliwościach wibracji nośników rodzajów informacji w wodzie i czasoprzestrzeni, zamieszczone w jednej formie energii o stałej częstotliwości wibracji, zamieszczoną informacją dla całości i o całości - wszechinformacja, w której bez zakłóceń odbywają się wzajemne oddziaływania informacyjne z wszelkimi rodzajami zamieszczonej informacji z formą ruchu o różnych częstotliwościach wibracji nośników rodzajów informacji w wodzie - rodzaj zamieszczonej informacji z wszechinformacją.` I błogosławił im Bóg,` Czyli i wyraził swoją wolę im Bóg, `mówiąc: Rozradzajcie się i rozmnażajcie się, i napełniajcie wody w morzach` Czyli słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji dla wszelkich rodzajów zamieszczonej informacji o rozradzaniu się i rozmnażaniu się i napełnianiu wody - rodzaju zamieszczonej informacji, wszelkimi rodzajami zamieszczonej informacji z formą ruchu, `a ptactwo` Czyli rodzaj zamieszczonej informacji z formą ruchu niech się rozmnaża` Czyli słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji o rozmnażaniu się `na ziemi` Czyli rodzaj zamieszczonej informacji.` I nastał wieczór, i nastał poranek - dzień piąty` Czyli i nastał wieczór i nastała noc, i nastał poranek - dzień piąty. (Rdz.1,20-23)

  Spis treści zbioru
Komentarze (2)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
...posłuchaj Sati Sauri, tymczasem treść jest zbyt szorska, oczywiście ocena subiektywna, pozdrawiam.
avatar
@mikesz111. Co według ciebie w treści jest szorstkie ?
© 2010-2016 by Creative Media
×