Przejdź do komentarzyKsięga Rodzaju 4,1-3
Autor
Gatunekpopularnonaukowe
Formaartykuł / esej
Data dodania2017-12-01
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń1805

`Adam obcował z żoną swoją Ewą,` Czyli nastąpił akt rozradzania się, `a ta poczęła` Czyli rozpoczął się proces rozradzania się, czyli wzajemnych oddziaływań informacyjnych. Adama nasienia, czyli informacji o całości ukształtowanego funkcjonalnie rodzaju informacji, z Ewy ukształtowanym wewnętrznie do rozradzania się rodzajem informacji. `i urodziła Kaina` Czyli i ukończył się proces rozradzania się, czyli wzajemnych oddziaływań informacyjnych. Urodzeniem Kaina, czyli ukształtowanego funkcjonalnie rodzaju informacji w formie energetycznej.` Wtedy rzekła: `słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji zamieszczony w czasoprzestrzeni.`Wydałam na świat mężczyznę` Czyli ukończony został proces rozradzania się . Wydaniem na świat duchowo - informacyjny potomka - mężczyznę, czyli ukształtowanego funkcjonalnie rodzaju informacji w formie energetycznej, `z pomocą Pana` Czyli za pomocą Wszechmogącego słowa, dźwięku, wibracji - nośnika informacji o rozradzaniu się i o rozmnażaniu się, we wszechinformacji, czyli informacja dla całości i o całości ( Rdz.1,28). `Potem urodziła jeszcze` w następnym procesie rozradzania się. Potomka `brata jego Abla` Czyli ukształtowanego funkcjonalnie rodzaju informacji w formie energetycznej. `Abel był pasterzem trzód, a Kain uprawiał rolę. Po niejakim czasie` Czyli po upływie określonego czasu, w którym Kain - ukształtowany funkcjonalnie wewnętrznie i zewnętrznie rodzaj informacji w formie energetycznej, we wzajemnych oddziaływaniach informacyjnych ze wszechinformacją, czyli informacja dla całości i o całości. Ukończył wzrost i rozwój ukształtowanych wewnętrznie i zewnętrznie funkcjonalnych rodzajów informacji w formie energetycznej. I świadomie uprawiał rolę. `Kain złożył Panu` Wszechmogącemu `ofiarę z plonów rolnych`. Czyli negował i manipulował rzeczywistymi faktami. Bo nie złożył krwawej ofiary - nośnika informacji o śmierci w zastępstwie człowieka - źródło zakłóceń zjedzonym owocem banana bez nasienia, nie dla was, dla zwierząt ( Rdz1, 29-30). I w swoim obrazie holograficznym i w całym uniwersum holograficznym. Nie zakrył owocu banana bez nasienia - źródło zakłóceń w oddziaływaniach informacyjnych wszelkich rodzajów informacji ze wszechinformacją ( Rdz.4,1-3)

  Spis treści zbioru
Komentarze (11)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Zdarza mi się wchodzić na japońskie i chińskie strony oraz korzystać z translatorów. Tłumaczone przez translator teksty wyglądają mniej więcej, jak Twoje interpretacje księgi rodzaju. Bez pół litra czystej wyborowej tego nie ogarnie.
avatar
@Legion. Według ciebie jak należy tłumaczyć biblijne wersety ?
avatar
Zdaje się, że już dawno zostały przetłumaczone na wszystkie języki świata i zdaje się, że Ty interpretujesz to, co zostało przetłumaczone z bełkotu na nasze. Niestety wciąż pozostaje bełkot.
avatar
@Legion. Jak należy tłumaczyć biblijne synonimy, symbole, alegorie etc...
avatar
Może Dody trzeba zapytać?
avatar
I znów ktoś przeczytał tą książkę ze zrozumieniem. Innym niż ja zrozumieniem.
Ale do niej zajrzał i coś jeszcze tam wyczytał, a ja tego nie dostrzegłem, bo byłem wtedy głupi - ta książka jest nigdy nie doczytana do końca. tam ciekawostek całe garści.
avatar
branimir najlepiej skomentowal.nic nie dodaje
avatar
przyjelam-bo nie pisze się po kropce
esej?to sa wypociny rodem z podstawówki przy tym biore pod uwagę,że uczen miał co najwyżej po znajomościach 3
bez zrozumienia biblii-żaden adam nigdy nie obcowal z ewa
szkoda czasu na p[isanie
avatar
trzeba zgodnie z maxyma quo vadis domine-zawrocic-i nigdy ta droga nie isc-to tak wygląda tragicznie ze az strach na wróble by się wystraszyl
avatar
potem potomka jego brata abla-sytuuje
tak wypowiada się w tvn kiepski-może waćpan z tego rodu?
avatar
No i ruszyła z kopyta Twoja księga rodzaju. Teraz kuj żelazo, póki gorące! Nie ważne co piszą, ważne żeby pisali, żeby się kotłowało pod Twoją księgą, bo to ściąga wścibstwo. A ciekawość to pierwszy stopień do Twojej księgi rodzaju. Bynajmniej ona nie wynika z treści, które prezentujesz, lecz z tego, co się wokół nich dzieje. Tako rzecze Tobie, Legion , znawca rodzaju. Ludzkiego.
© 2010-2016 by Creative Media
×