Przejdź do komentarzyKsięga Rodzaju 7,19-24
Autor
Gatunekpopularnonaukowe
Formaartykuł / esej
Data dodania2017-12-12
Poprawność językowa
- brak ocen -
Poziom literacki
- brak ocen -
Wyświetleń1471

`Wody zaś wzbierały coraz bardziej nad ziemią,` Czyli rodzaj informacji z nad sklepienia, i z pod sklepienia czasoprzestrzeni wzbierały coraz bardziej nad ziemią - rodzaj informacji w formie energetycznej we wszechinformacji `tak że zostały zakryte wszystkie wysokie góry, które były pod niebem` Czyli tak że zostały zakryte wysokie wzniesienia ziemi pod sklepieniem czasoprzestrzeni ` Na 15 łokci wezbrały wody ponad góry, tak że zupełnie zostały zakryte` Czyli na 15 łokci x 0,45 m = 6,76m podniosły swój poziom wody ponad wysokie wzniesienia ziemi, tak że zostały zakryte na 6,75 m `I wyginęło wszelkie ciało poruszające się na ziemi:` Czyli wyginęły wszelkie rodzaje informacji z formą ruchu na ziemi - rodzaj informacji` ptactwo, bydło i dzikie zwierzęta, i wszelkie płazy na ziemi, i wszyscy ludzie. Wszystko, co miało w nozdrzach tchnienie życia,` Czyli wszystkie rodzaje informacji z ukształtowanym zewnętrznie i wewnętrznie rodzajem informacji do wzajemnych oddziaływań informacyjnych ze wszechinformacją `wszystko, co było na suchym lądzie pomarło` Czyli wszystko, co miało ukształtowany zewnętrznie i wewnętrznie rodzaj informacji do wzajemnych oddziaływań informacyjnych ze wszechinformacją. Zaprzestało w wodzie - rodzaj informacji wzajemnych oddziaływań informacyjnych ze wszechinformacją `Tak zgładził Bóg wszystkie istoty, które były na powierzchni ziemi` Czyli tak zaprzestali w wodzie - rodzaj informacji wzajemnych oddziaływań informacyjnych ze wszechinformacją `począwszy od człowieka` Czyli rodzaj informacji aż do bydła według rodzaju informacji jego, aż do płazów według rodzaju informacji ich i ptactwa niebios według rodzaju informacji jego `to wszystko zostało zgładzone z ziemi` Czyli te wszystkie rodzaje informacji zaprzestały w wodzie - rodzaj informacji, wzajemnych oddziaływań informacyjnych ze wszechinformacją. Pozostał tylko Noe i to, co z nim było w arce` A wody wzbierały nad ziemią 150 dni` , Czyli od września siedemnastego dnia miesiąca drugiego, do lutego szesnastego dnia miesiąca szóstego ( Rdz7, 19-24)

  Spis treści zbioru
Komentarze (0)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
brak komentarzy
© 2010-2016 by Creative Media
×