Przejdź do komentarzyNotatka prasowa 'Vide'
Tekst 2 z 4 ze zbioru: Vide
Autor
Gatunekpublicystyka i reportaż
Formaproza
Data dodania2018-01-17
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń1216

Ciemna noc, mroczny las i przeraźliwe odgłosy kruków. Gdzieś między drzewami słychać rozpaczliwy płacz dziewczyny, zamkniętej w stalowej klatce. Jakim sposobem znalazła się w tej tragicznej sytuacji? Kto jest jej oprawcą? Czy znajdzie się ktoś, kto pomoże jej wydostać się z tego niebezpiecznego położenia?


Lunit to spokojne miasteczko na skraju lasu. Z pozoru wszystko jest tutaj jak trzeba: czas płynie wolno, a mieszkańcy pozdrawiają się wzajemnym „dzień dobry!”. Ten obraz idealnego świata to jednak tylko iluzja… Lunit zmienia się bowiem wraz z zachodem słońca: po zmroku nie słychać już wesołych rozmów i nikt nie wychodzi z domu. Przed kim lub czym mieszkańcy chowają się w swoich domach? Kto rzucił na tę społeczność lawinę strachu?

„Vide” to książka o zawiedzionej nadziei i zranionym sercu. To opowieść o strachu, który paraliżuje i powoduje niemoc. Przede wszystkim jednak jest to historia dziewczyny, która nie poddaje się oprawcy i szybko przekonuje się, że jej wiara może przenosić góry…

– Ja mam tego dość – podniosła się z impetem i z założonymi rękoma zaczęła nerwowo chodzić po salonie. – Dziesięć lat żyjemy w strachu, nikt nic nie robi! Nie mam już sił uciekać, ani tym bardziej spędzić resztę życia, nie wychodząc z domu. Chcę z tym skończyć.

– Co masz na myśli? – zapytał Christian.

Feliks obserwował ją z uwagą i nie odzywał się ani słowem.

– Walczmy, pozbądźmy się ich na zawsze!

(Fragment książki)



Więcej na temat książki można odnaleźć na stronie Autorki:

https://www.facebook.com/JarczykRaven/?pnref=lhc


Książkę można zakupić na stronie:

https://ridero.eu/pl/books/vide/


Premiera: 28 sierpnia 2017

Wydawnictwo: Ridero



  Spis treści zbioru
Komentarze (1)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
To klasyczny z ostatniej okładki w książce blurb - minirecenzja na temat tego, co Czytelnik znajdzie w danej lekturze.

Rzecz dzieje się we Francji, kobieta w klatce to zapewne bohaterka zdarzeń - the rest is silence
© 2010-2016 by Creative Media
×