Przejdź do komentarzyKsięga Rodzaju 25,19-22
Autor
Gatunekpopularnonaukowe
Formaartykuł / esej
Data dodania2018-02-08
Poprawność językowa
- brak ocen -
Poziom literacki
- brak ocen -
Wyświetleń1297

`A takie są dzieje rodu Izaaka, syna Abrahama: Abraham zrodził Izaaka` Czyli a takie są dzieje jednego rodu Izaaka, którego urodziła Abrahamowi Sara, żona Abrahama w starości jego z woli Wszechmogącego Boga (Rdz.21,2 ) Abraham z jednego rodu Sema (Rdz.11,10-26) zrodził Izaaka z jednego rodu Sema (Rdz.20, 12) `Izaak miał czterdzieści lat, gdy pojął za żonę Rebekę, córkę Betuela, Aramejczyka z Paddan - Aram, siostrę Labana, Aramejczyka` Czyli Izaak miał czterdzieści lat, według kalendarza lunarnego, gdy pojął za żonę Rebekę, z jednego rodu Sema, córkę Betuela Aramejczyka z Paddan - Aram, syna Nachora, brata Abrahama. Nazwanego Aramejczykiem od imienia Arama, potomka Kemuela, syna Nachora, brata Abrahama z Paddan - Aram miasta potomków Nachora, siostrę Labana, syna Betuela z jednego rodu potomków Sema, z jednego miasta Paddan - Aram, i jednego rodu Sema (Rdz22,20-24) `Izaak modlił się do Pana za żonę swoją, bo była niepłodna,` Czyli Izaak mówił mowę słów do Wszechmogącego Boga, by żona jego była płodna, bo Rebeka była nie płodna `a Pan wysłuchał go i Rebeka, żona jego, poczęła` Czyli a Wszechmogący Bóg spełnił mowę słów Izaaka i Rebekę, żonę Izaaka, uczynił płodną, i poczęła (Rdz.4,1)`A gdy dzieci trącały się w jej łonie, rzekła: Jeżeli tak się zdarza, to czemu mnie to spotyka ?` Czyli a gdy dzieci - funkcjonalnie ukształtowane wewnętrznie i zewnętrznie rodzaje informacji w formie energetycznej, trącały się w jej łonie - funkcjonalnie ukształtowany wewnętrznie rodzaj informacji do rozradzania się, rzekła: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów Rebeki do Wszechmogącego Boga: Jeżeli tak się zdarza, że urodzi się dwóch potomków z jednego rodu, to czemu mnie to spotyka, że będę matką dwóch potomków z jednego rodu ? `Poszła więc zapytać Pana` Czyli poszła więc Rebeka, by zapytać Wszechmogącego Boga (Rdz.25,19-22)

  Spis treści zbioru
Komentarze (0)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
brak komentarzy
© 2010-2016 by Creative Media
×