Przejdź do komentarzyKsięga Rodzaju 34,11-15
Autor
Gatunekpopularnonaukowe
Formaartykuł / esej
Data dodania2018-03-18
Poprawność językowa
- brak ocen -
Poziom literacki
- brak ocen -
Wyświetleń1246

`A Sychem rzekł do ojca i braci jej: Jeżeli tylko doznam życzliwości od was, dam, cokolwiek ode mnie zażądacie` Czyli Sychem rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów do ojca i braci Diny, którą zhańbił, bo porwał ją, spał z nią i zgwałcił ją. Jeżeli tylko Sychem dozna życzliwości od ojca i braci Diny, którą zhańbił, da cokolwiek od niego zażądają ojciec i bracia Diny. Nie dozna życzliwości od nich, jak doznał życzliwości każdy z nas od Boga Ojca Wszechmogącego, za czyny nasze, nie żądaliśmy, a dał nam Jezusa Zbawiciela wzór człowieka, dla człowieka, aby za czyny każdego z nas nie ponieś śmiertelnych konsekwencji, które Jezus Zbawiciel pokazał na krzyżu (Jan 3,16) By każdy z nas był zbawiony, żył wiecznie w nowym systemie duchowo - informacyjnej całości - Eden (Obj. 21,1-5) `Zażądajcie ode mnie choćby bardzo wysokiego wiana i daru, a dam, jak mi powiecie, tylko dajcie mi tę dziewczynę za żonę ` Czyli nie zażądaliśmy od Boga Ojca Wszechmogącego, a dał nam Jezusa Zbawiciela, i dar łaski zbawienia niczym nie zasłużony w Jezusie Zbawicielu (Efez. 2,7-10), aby każdy z nas był zbawiony, żył wiecznie w nowym systemie duchowo - informacyjnej całości - Eden (Rdz 2,8) `Wtedy synowie Jakuba odpowiedzieli Sychemowi i Chamorowi, ojcu jego podstępnie, bo zhańbił siostrę ich Dinę` Czyli za czyny haniebne, nie odpowiada się podstępnie, bo to jest hańbą, dla tych którzy czynią haniebnie i odpowiadają podstępnie `mówiąc do nich: Nie możemy uczynić tego, aby siostrę naszą wydać za człowieka nieobrzezanego, bo to byłoby hańbą dla nas` Czyli mówili do nich podstępnie, bo nie byłoby hańbą wydanie siostry ich za człowieka nieobrzezanego, bo hańbą jest czynienie haniebnie i mówienie podstępnie ` Tylko pod tym warunkiem wyrazimy zgodę, jeżeli staniecie się jak my, każąc obrzezać każdego mężczyznę u was` Czyli stawianie warunków jest podstępem, aby wyrazili zgodę, ci który czynią haniebnie, i stali się jak oni którzy mówią podstępnie (Rdz 34,11-15)

  Spis treści zbioru
Komentarze (0)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
brak komentarzy
© 2010-2016 by Creative Media
×