Przejdź do komentarzyMoje Dziecko
Tekst 2 z 13 ze zbioru: Szeleściwszy słowem
Autor
Gatunekpoezja
Formawiersz / poemat
Data dodania2011-10-26
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń3159

Moje dziecko już oddycha

Moje dziecko szlocha cicho

Moje dziecko w nocy wstaje

Moje dziecko słucha bajek

Moje dziecko na stój staje

Moje dziecko klocki lepi

Moje dziecko od tak śmieci

Moje dziecko takie dzielne

Moje dziecko reaguje

Moje dziecko recytuje

Moje dziecko na drzewa włazi

Moje dziecko się uśmiecha

Moje dziecko się uroczy

Moje dziecko patrzy w oczy

Moje dziecko już próbuje

Moje dziecko usiłuje

Moje dziecko już miłuje

Moje dziecko ślub planuje

Moje dziecko zawsze Nasze

Tylko czasem z głodu płacze...

  Spis treści zbioru
Komentarze (5)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Dziękuje. Nie zauważyłem wpadki.
avatar
Moje Dziecko! Musisz jeszcze długo pracować, żeby Twoje wytwory można było nazwać wierszami. Ten wiersz to jedno masło maślane. Brak tu jakiejkolwiek konsekwencji. A jak rozumieć wyrażenie "dziecko się uroczy" ?
avatar
Nigdy nie twierdziłem że jakikolwiek tekst spłodzony przez mój wątły umysł jest wierszem i zapewne nigdy twierdził nie będę. Jestem amatorem w 100% i jestem tego świadom. Pisząc cokolwiek nie skupiam się na formie bo jakież ja o niej mam pojęcie. Jestem również dysortografikiem i bez "dokumentów tekstowych" mieli byście niezły ubaw moi państwo. Wszystko co moja dłoń uczyniła ma jakieś przesłanie bynajmniej w moim odczuciu i pisze zawsze o emocjach, problemach, o postrzeganiu świata i barwach jakie on przybiera w moich źrenicach... Dziękuje za każdy komentarz.
avatar
Dziecko - nasza przyszłość, nasza-ludzkości. Dziecko jako istota dorosła lecz będąca potomkiem. Liczyłem do 18 czyli do osiągnięcia pełnoletności prawnej i odpowiedzialności za własne czyny. Starałem się zawrzeć rozwój od niemowlaka poprzez dzieciństwo, dorastanie i ową dojrzałość. "Moje dziecko się uroczy"(pierwsze szkolne zauroczenia w wieku 13 lat, pierwsze pocałunki, pierwsze związki szczeniackie. O to mi chodziło konkretnie). "Moje dziecko zawsze Nasze"(Chciałem podkreślić poprzez dużą literę miłość do pociechy bez względu na to ile ma już wiosen na swym karku że dla obojga rodziców jest tak samo ważne. Również "Nasze" jako przyszłość nas wszystkich-ogółu. To ono będzie pracować by nas wyżywić, decydować o eutanazji i to od niego będzie zależeć co stanie się z planetą). "Klocki lepi" miałem na myśli klocki na których jest plastelina bądź inna lepka substancja której szkraby używają aż nazbyt często podczas zabaw i nie chciałem żeby cokolwiek brzmiało gwarowo.
Przepraszam jeżeli nie jest to wszystko zrozumiałe na pierwszy rzut oka. Nie potrafiłem inaczej.
avatar
Rzadkiej urody i górniejszego lotu Liryka.

Liryk Liryk.

Nieśmiertelny.
© 2010-2016 by Creative Media
×