Przejdź do komentarzySatyryczny Przegląd Wydarzeń II
Tekst 2 z 5 ze zbioru: Satyryczny Przegląd Wydarzeń
Autor
Gatuneksatyra / groteska
Formaproza
Data dodania2018-08-27
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń1397

Do ponad stu milionów rocznie wzrósł deficyt w Kościele Katolickim z powodu systematycznego spadku liczby zawieranych ślubów po roku 1989. To ponad 40%. Liczymy, że rząd zrekompensuje straty poniesione przez Kościół na przestrzeni ostatniego ćwierćwiecza za pomocą dopłat pośrednich i bezpośrednich. Oczywiście winę ponoszą środowiska lewackie i gender, od lat prowadzące działania na szkodę tradycyjnego modelu rodziny.


Zacieśnia się pętla oskarżeń  księży Kościoła Katolickiego o pedofilię, mimo stanowczych protestów obsługiwanych przez księży pedofilów, parafian. Poza odpowiedzialnością dzieci, które lgną do księży, wciągając ich w niecny proceder, winne oskarżeń są środowiska lewicowe i gender poprzez nagłaśnianie rzekomej winy księży. Dotychczas żadne ze współwinnych dzieci nie zostało pociągnięte do odpowiedzialności. Czekamy na projekt ustawy w zakresie kierowania do katolickich ośrodków naprawczych, niepełnoletnich, ponoszących winę za wciąganie kapłanów w pedofilię.


W pachnącej celulozą Ostrołęce, skąd wywodzi się posłanka Pawłowicz, zostanie zlikwidowany dworzec PKS. Powodem jest zerwanie umowy dzierżawnej pomiędzy parafią do której należy plac, a firmą Polonus. Kuria łomżyńska wyraża zdziwienie skąpstwem prywatnego przewoźnika, który nie godzi się na podwyżkę opłat. Mamy nadzieję, że mieszkańcy Ostrołęki, słynącej ze wspaniałej tradycji wycinanek i fioletów, powrócą do furmanek, którymi jeszcze dwie dekady temu dumnie podróżowali ulicami tego wspaniałego miasta.


Już za kilka miesięcy wejdzie w życie nowy podatek Exit Tax, czyli myto za wyprowadzkę z Polski. Dotknie każdego posiadacza papierów wartościowych i aktywów zgłaszanych w PIT. Tylko do końca roku szansa zamiany papierów na nieewidencjonowany kruszec oraz lokaty w banku ziemskim.


Najwybitniejszy w świecie specjalista od spisków, afer i zdrady narodowej, do niedawna minister Obrony Narodowej, Antoni Macierewicz, przeprowadzi audyt w resorcie, obecnie kierowanym przez kolegę, ministra Mariusza Błaszczaka. Życzy sukcesów w wykrywaniu nieprawidłowości, nadużyć, korupcji, malwersacji i afer, nękających MON pod kierownictwem kolegi Błaszczaka.


Krystalizuje się formuła projektu ustawy w kwestii podatku od osób uchylających się od obowiązku prokreacyjnego, tzw. bykowe. Niestety, szczegóły projektu, jak kryterium wiekowe, ilościowe i należne, wciąż pozostają nieznane. Żywimy przekonanie, że byki i jałówki zostaną wkrótce zobligowane do czynności rozrodczych na rzecz suwerena.


Dotąd nie wiemy, kiedy odbędzie się pierwsze czytanie projektu ustawy antymasturbacyjnej. Lewicowi pseudo specjaliści, podają, że odsetek uprawiających masturbację wśród dzieci i młodzieży, rośnie. Dowodem mają być klawiatury brudne od zaschniętego śluzu i nasienia. W ściekach nie stwierdzono wzrostu stężenia plemników i jajeczek, za to podwyższeniu uległa zawartość pochodnych amfetaminy, kokainy i kannabinolu. Na tej podstawie oblicza się, że w samym mieście stołecznym miesięczne spożycie samej amfetaminy wynosi ponad tysiąc kilogramów, czyli dziesięć milionów działek (jedna działka to sto miligramów).


Republikanin Donald Trump, nie pojawi się na pogrzebie republikanina Johna McCaina. Amerykański prezydent niejednokrotnie poddawał w wątpliwość rzekome bohaterstwo senatora McCaina, który spędził pięć lat w niewoli wietnamskiej, podnosząc fakt, że bohaterem nie jest ten, który da się złapać. Z kolei McCain złośliwie zablokował wycofanie pakietu Obamacare, zapewniającego ubezpieczenie medyczne wszystkim Amerykanom. God Bless America!

  Spis treści zbioru
Komentarze (6)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Witam w Loży Szyderców Mefisto :P:P:P
avatar
Witam!

Arsenie, napisz, że kłamię, bo że zanudzam, to wiem od początku. No, napisz, że kłamię.
avatar
Legion:) nie wywołuj wilka z lasu :P:P:P
avatar
Bardzo ciekaswy przegląd wydarzeń. Sporo potknięć interpunkcyjnych i jeden prawdziwy babol: "pseudo specjaliści". To jedno słowo!
avatar
Janko, to rozdzielacz! Te babole mi rozdziela korektor, jak piszę. Już na "zanim" uważam bardzo, ale reszta zdarza się umykać.
avatar
SPW, czyli Satyryczny Przegląd Wydarzeń, jest jak tekstowa wersja wp.pl, onet.pl, interia.pl razem wziętych.
© 2010-2016 by Creative Media
×