Przejdź do komentarzyWszystko mam. Nieszczęśliwy
Tekst 10 z 35 ze zbioru: Aforyzmy
Autor
Gatunekfilozofia
Formaproza
Data dodania2011-11-30
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń2840

Wszystko mam

Na brak niczego nie narzekam

Czuję się nieszczęśliwy

Dotknij mnie ale ciepło

Jedyne czego mi brak

Nie mów, jaki jestem

Inny

W tym bagnie

  Spis treści zbioru
Komentarze (10)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Kathrin,
dziękuję Ci za życzliwy komentarz. W sensie fizycznym, przecież niby wszystko mam. Więc czemu czuję, że czegoś mi brakuje? To moje wyznanie wygląda na rodzaj ekshibicjonizmu, ale tak czuję i to coraz bardziej dotkliwie - chyba nie wyrosłem z lat dziecinnych i brakuje mi po prostu zwykłej czułości, dotyku bliskiej memu sercu ręki...Śmieszne?
- I to jak bardzo, stary durniu!!!
avatar
Dziękuję Ci za to jakoś... Kathrin
avatar
Anniewilkes, czyli Anetko!
Zaimponowałaś mi swoją wrodzoną, czy może nabytą jadowitością. Wybacz mi skojarzenie, ale przez to przypominasz mi pewne stworzenia. Te stworzenia to dar nieba, czy może jednak piekła? Wybacz, ale przez to przypominasz mi, i chyba nie tylko mi, pewne stworzenia, też Boskie, a może jednak Szatańskie? Ja nie wstydzę się i przyznaję do swoich słabości, do tego, że popełniłem wiele błędów, w przeciwieństwie do Ciebie, niemal doskonałej w swojej perfidii.
A tak w ogóle - ileż ubawu mają dzięki nam,zawsze młodym i zawsze pięknym, pozostali internauci?
avatar
Anniewilkes!
Ponieważ najwyraźniej szukanie zaczepki na tym forum zaczyna sprawiać Ci coraz więcej przyjemności, oświadczam, że nie będę od tej chwili reagował na żadne Twoje prowokujące i obraźliwe wpisy.
avatar
Obraz sprzeczności, z wyłaniajacą się potrzeba bliskości, miłości. Ciekawie podany szkic, nieszczęśliwości; przygnebiający i smutny... oby minął. Pozdrawiam!
avatar
Wiersz jest piękny i głęboki. Zdecydowanie podsuwa nam do przemyślenia kilka rzeczy.
avatar
Wiersz piękny i głęboki. Zdecydowanie daje nam do przemyślenia kilka istotnych rzeczy.
avatar
Wszystko mam
Na brak niczego nie narzekam
Czuję się nieszczęśliwy

(patrz pierwsze wersy)

I nie ma tutaj żadnej sprzeczności: poczucie szczęścia WCALE NIE WIĄŻE SIĘ Z POSIADANIEM.

Szczęście czerpiemy z siebie. To stan umysłu
avatar
Jedyne czego mi brak
Nie mów
Jaki jestem inny
W tym bagnie

(vide końcówka)

Dopiero zestawienie OBU tych części miniatury wprowadza pozorny POZORNY dysonans logiczny.

Jaki mianowicie?
avatar
W tym bagnie jesteś wyłącznie na własne życzenie. Kobieta, która tobie kadzi, również. Nic tutaj nie dzieje się przez przypadek.
© 2010-2016 by Creative Media
×