Przejdź do komentarzyWyjęta ze zła
Tekst 1 z 1 ze zbioru: Zgromadzenie tom I
Autor
Gatunekfantasy / SF
Formaproza
Data dodania2018-12-06
Poprawność językowa
- brak ocen -
Poziom literacki
- brak ocen -
Wyświetleń997

Chroniąc świat przed złem, strzeż się, by samemu nie stać się tym złym… 


Wstępując do Zgromadzenia, Damien bierze na swoje barki niezwykle ważne zadanie – wraz z innymi Stróżami musi ochronić ludzkość przed Łowcami, uniemożliwić im odebranie człowiekowi najważniejszych cnót: wiary, nadziei i miłości. Jak jednak walczyć ze złem, gdy moralność tych, którzy mieli być wzorem, staje pod znakiem zapytania… Kto tak naprawdę jest zły i z kim mamy walczyć? Czy zabijając złoczyńcę, nie stajemy się tacy jak on? Z tymi wątpliwościami będzie musiał zmierzyć się Damien. 

„Zgromadzenie” nie jest baśnią o walce dobra ze złem, w której dobro zawsze wygrywa, a bohaterowie to szlachetni mężowie pełni cnót. To powieść o walce z własnymi słabościami, poszukiwaniu swojej tożsamości i przeciwstawianiu się autorytetom.

  Spis treści zbioru
Komentarze (1)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
"Wyjęta ze zła" (patrz nagłówek) - to tutaj w tekście ani fantasy/SF, ani coś w tym stylu. To blurb - jak na recenzję literacką zbyt krótka, zwykła, taka sobie ot, rekomendacja (1. tomu książki pt. "ZGRO/MADZ/ENIE").

Zero danych o Autorze i jego twórczości niespecjalnie Czytelnika zachęca do lektury
© 2010-2016 by Creative Media
×