Przejdź do komentarzyNauka moresu
Tekst 18 z 58 ze zbioru: ZOOlogia stosowana
Autor
Gatuneksatyra / groteska
Formafraszka / limeryk
Data dodania2019-01-22
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń1559

Nauka moresu


Lama to takie zwierzę,

które w dobrej wierze,

uczy chamów moresu —

plując im w twarz —

bez żadnego stresu.




  Spis treści zbioru
Komentarze (10)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Brzydki nawyk, choć w czasach, kiedy kultura osobista, jest czymś abstrakcyjnym...
avatar
Czasem lama uczy moresu zamiast ludzi ;)
Co do zapisu - usunąłbym drugi myślnik (pierwszy może być lub zastąpiony przecinkiem). Przecinek po 2. wersie też chyba niepotrzebny (ale tu już niech wypowie się Janko).
avatar
Mikesz, tak, brzydki, ale u człowieka. U (bezrozumnych) zwierzaków to uchodzi... ;) Byleby chamów — swoim sposobem — nauczyły moresu. ;) Skoro człowiek — na sposób ludzki — nie potrafi.
Też uważam, że w obecnych czasach o takim pojęciu jak "kultura osobista" ludzie coraz bardziej zapominają. Bardzo nad tym ubolewam.


Hardy, właśnie tak. Tak też odpisywałam powyżej Mikeszowi.
Widzę, że Janko robi tu za Wyrocznię. ;D
Pamiętam, że nad tym przecinkiem się zastanawiałam, ale że chciałam uwydatnić "dobrą wiarę", zostawiłam. Co do myślników, to może i masz rację... Ale mnie się podobają, bo spełniają — narzuconą im przeze mnie — rolę. :)
avatar
Michalszka, znam się już dość dobrze na zapisywaniu beletrystyki, prozy, dialogów... natomiast co do interpunkcji oddaję honory Jankowi, bo na tym to on się zna :)
avatar
i niechaj tak pluje
ile w pysku śliny
chciałabym uwiecznić
owych chamów miny

Świetne :)
avatar
Hardy, wygląda na to, że podzieliliście się umiejętnościami... I każdemu wg zasług honory oddajecie. ;)

Atram, dziękuję za fajny cd.
Z zadowoleniem muszę Ci powiedzieć, że owa lama jeszcze na mnie nie napluła. :D A nieraz ją odwiedzam. Znaczy, mam u niej poważanie. ;)
Pewnie instynktownie wyczuwa, że nie znoszę chamstwa i głupoty ludzkiej.
avatar
Dramat chama taki, że on wcale nie wie, że jest chamem, choćbyś mu to wierszami /i łopatą/ kładł do głowy!
avatar
Lamy plują swym nadtrawionym obiadem, kiedy się kogoś wystraszą i nie mają gdzie uciec. To forma samoobrony
avatar
W przypadku ludzi za oplucie człowieka grożą konsekwencje, przewidziane w art. 216 paragrafem 1 KK.

Przez "oplucie" rozumiemy również zszarganie cudzej godności
avatar
Emilio, plują niekoniecznie tylko wtedy, kiedy się wystraszą, dla samoobrony. Plują też ot tak sobie, dla zabawy, dla żartu, ale też jak je ktoś wkurzy. Mam kilka znajomych w tut. zagrodzie, to wiem. ;)
Na YT jest też wiele filmików z lamami w akcji. :)
Ale co do dramatu chamów, zgadzam się.
© 2010-2016 by Creative Media
×