Przejdź do komentarzyUlubione zaduszki
Tekst 28 z 28 ze zbioru: Opowiadania historyczno - obyczajowe
Autor
Gatunekpopularnonaukowe
Formautwór dramatyczny
Data dodania2024-03-30
Poprawność językowa
- brak ocen -
Poziom literacki
- brak ocen -
Wyświetleń136

W związku z pytaniem na forum, które nie święta, czyli zaduszki lubicie. Czy zaduszki zimowe, według przesilenia zimowego (24-25 grudnia) Zaduszki wiosenne, według równonocy wiosennej (20-21 marca) I zaduszki przesilenia letniego (24 czerwca) Aż do równonocy jesiennej, neopogańskich zaduszek listopadowych. Świętem dla wszystkich jest szabat (sobota) Siódmy dzień odpoczynku w trosce o zdrowie nasze. Ustanowiony przez Boga Wszechmogącego (Rdz 2, 2-3) Natomiast Pesach- Pascha jest świętem dla Izraela. Na pamiątkę wyjścia z egipskiej niewoli śmierci. Do życia przez śmierć baranka-Jezusa Zbawiciela, w zastępstwie śmierci każdego z nas. Aby być wzorem człowieka dla człowieka.

  Spis treści zbioru
Komentarze (3)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Nie lubię świąt.
avatar
@leo
Szabat jest świętem, w trosce o zdrowie nasze.
avatar
W związku z komentarzem na forum, dotyczącego przełożenia na praktykę, Jezusa Zbawiciela wzoru człowieka dla człowieka, miłości, pokory i cierpienia, który z Bogiem Wszechmogącym stanowią doskonałe prawo miłości w trosce o stworzony o ekosystem.

Przełożenie praktyczne, czyli Jezus Zbawiciel wzór człowieka dla człowieka w miłości, czyli bezwarunkowej miłości dla wszelkiego stworzenia. Pokory wobec nich, troski o ich życie w dobrobycie. Udzielanie natychmiastowej pomocy, ubolewanie i cierpienie, gdy jest ingerencja w symbiozę. Aby oprócz negatywnymi zachowaniami, brakiem troski o ekosystem i ingerencję w symbiozę. W ekosystemie nie czynić destrukcji. I nie ponieś konsekwencji w tunelu swoich uczynków. Udowodnione naukowo i empirycznie. (Obj 11,18)
© 2010-2016 by Creative Media
×