Przejdź do komentarzyŁasiczka
Tekst 64 z 83 ze zbioru: Populus dixit
Autor
Gatunekhorror / thriller
Formaproza
Data dodania2020-07-12
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń1239

Wiem, że już to się przedawniło; wiem że minęły setki lat, zaś „Najdroższa” czyli „Dama” została własnością narodową. Niemniej jednak postulowałabym, żeby nie nadużywać jej wizerunku, ponieważ powoli przestaje być śmieszne:


https://niezalezna.pl/humor/150-lasiczka


https://wpolityce.pl/polityka/508922-zenujaca-prowokacja-w-czasie-glosowania-prezesa-pis




  Spis treści zbioru
Komentarze (5)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Zawsze staram się być obiektywna, nawet wobec własnych wrogów [zob.linki] :)

Wiem zatem jedno: mój Kandydat wygrał; już wygrał nawet gdyby z jakiś powodów by się okazało, że trzeba Mu opuścić dotychczasową siedzibę. Bowiem przy takiej zmasowanej nagonce, takim poniżaniu, wyszydzaniu, wręcz bombardowaniu pociskami sporządzonymi z Czajkowych gówien, On wytrzymał!
Widziałam Go na dwóch wiecach: w Krakowie oraz w Wieliczce. PAD po prostu zachowywał się godnie, natomiast moja Ojczyzna - Polska nigdy nie będzie taką samą aniżeli w 2015 roku. I to właśnie jest pocieszające.

Wracając do "Łasiczki": Dama mimo wszystko powinna otrzymać swoją dlań zastrzeżoną sygnaturę-herb i nie być szarpaną poprzez głupawe karykaturo-memy niczym jaka "srajfonowa celebrytka", ponieważ nadal i wciąż jej "szlachectwo zobowiązuje"...
avatar
Ważna informacja:
w exit poll wliczone zostały już głosy z zagranicy, więc kontrkandydat mojego Kandydata nie może liczyć na jakąś ekstra premię.
avatar
Nie mam nic do łasiczki, ale
Trzaskowski wcale nie ma takiego poparcia, bo skorzystał na krajowym antypisie, który zmobilizował wszystkie możliwe siły we wszystkich partiach i było obojętne, czy to będzie Trzaskowski, czy Hołownia, czy Kosiniak Kamasz. To pospolite antypisowskie ruszenie zadecydowało o wynikach, a nie, nieudolny Prezydent Warszawy, który niczym nie może się w Warszawie pochwalić, bo wszystko umoczył, czego się dotknął.
Poczekamy na oficjalne wyniki i wtedy otworzymy szampana.
Takie dyrdymały, że syn Rotmistrza Pileckiego głosował na Trzaskowskiego, dowodzą tylko tego, jak niegodny testamentu Rotmistrza okazał się syn Pileckiego.
Komuniści zabili mu ojca, a on głosuje na lewaków...

Taki był testament Rotmistrza:
"Kochajcie ojczystą ziemię. Kochajcie swoją świętą wiarę i tradycję własnego Narodu. Wyrośnijcie na ludzi honoru, zawsze wierni uznanym przez siebie najwyższym wartościom, którym trzeba służyć całym swoim życiem”.

No to synek posłużył...
avatar
Niestety, chyba nie pogratuluje Michalszka Janko-wi.
Blok Janko nie wystarczył, żeby wygrać wybory.
Muszą chyba teraz więcej bloków budować... może kiedyś im się uda?
Póki co to tylko "zamordyzm i dyktatura" haha, co szczególnie wyszło przy incydencie Prezesa PiS przy urnie wyborczej. Jeszcze nie widziałem takiej dyktatury, żeby pozwolono prowokatorowi wejść w masce ze zdjęciem Prezesa i obraźliwymi napisami na koszulce pod adresem Kaczyńskiego. No cóż... typowy PiSowski "zamordyzm i dyktatura" haha Znowu mi ze śmiechu popękały zajady.
Ukłony dla zacnej Befany... poetki i prawdziwej Polki - od świętokrzyskiego scyzoryka. :)
avatar
i należne honory punktowe, za wyczucie, polskość i umiłowanie ojczyzny.
© 2010-2016 by Creative Media
×