Przejdź do komentarzySonda dla zwyciezców
Tekst 245 z 255 ze zbioru: Czarcie kopyto
Autor
Gatunekpublicystyka i reportaż
Formaartykuł / esej
Data dodania2020-07-18
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń923

Sonda dla dla tych, którzy wygrali i zwyciężyli, i pokonali wroga w wyborach prezydenckich. Kto chce, może dodatkowo zamieścić komentarz pod spodem.


Czy przeszkadzają ci zachowania współwyborców polegajace na fizycznym atakowaniu przeciwników politycznych na wiecach, spotkaniach i manifestacjach?


1. Ani trochę.

2. Troszeczkę.

3. Nie, bo Platforma.


Czy właściwe jest, żeby aparat administracyjny państwa i telewizja publiczna były zaangażowane w kampanię wyborczą jednego z kandydatów na urząd prezydenta państwa?


1. Tak.

2. Nie.

3. Tak, bo Platforma.


Czy pedofilia w Kościele to?


1. Sprawa marginalna rozdmuchana przez wrogów.

3. Sprawa, która powina być szczegółowo wyjaśniona.

4. Sprawa nieważna, bo Platforma.


Czy NIK powinien kontrolować ministerstwa o których rząd mówi, że działają prawidłowo?


1. Nie.

2. Tak, ale nie ujawniać wyników kontroli.

3. Nie, bo Platforma.


Czy media niepubliczne powinny istnieć i czy dopuszczalna jest krytyka rządu, ujawnianie powiązań korupcyjnych i atakowanie polityków opcji rządzącej?


1. Nie.

2. Trudno powiedzieć.

3. Nie, bo Platforma.


Czy chciałbyś, żeby opozycja została rozbita i zapanował system monopartyjny ze zwględu na brak liczącej się siły opozycyjnej?


1. Tak.

2. Trudno powiedzieć.

3. Tak, bo Platforma.


Czy chciałbyś, żeby artyści, pisarze i ludzie nauki, którzy krytycznie wypowiadają się w stosunku do rządu i partii zostali zignorowani i pozbawieni udziału w życiu publicznym?


1. Tak.

2. Nie wiem.

3. Tak, bo Platforma.


Czy chciałbyś, żeby wszyscy, którym się nie podoba, zamknęli gęby albo wyjechali?


1. Tak.

2. Wszystko mi jedno.

3. Tak, bo Platforma.




Jeśli wybierałeś jedynki, jesteś stuprocentowym Polakiem. Twoi przodkowie walczyli o Biskupin. Dzidami przebijali mnichów i gwałcili zakonnice. Zwyciężali pod Grunwaldem. Pielgrzymowali na Górę Jasną, a dziś przybytek mają w Toruniu. Albo też drogę krzyżową przeszli w dybach, leniwiąc się na pańskich zagonach. Chwalebny to mezalians lub doborowe towarzystwo.


Jeśli wybierałeś dwójki, jesteś Żydem. Dopóki pejsów nie zapuścisz i mycki nie zaczniesz nosić, możesz żyć wśród ludzi.


Jeśli wybierałeś trójki, jesteś urzeczony dwoma takimi, co ukradli Księżyc i oni, cię na niego zabiorą.

  Spis treści zbioru
Komentarze (9)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Świetny sondaż, doskonałe podsumowanie. Co prawda przy odpowiedziach na trzcie pytania brakowało mi (...) przez osiem lat.
avatar
Każdą sondę tak konstruujemy, żeby wszędzie i zawsze wyszło na nasze.

Jak to rozumieć? Prosto: chcesz złapać leszcza, to daj mu ciasto
avatar
Najbardziej miarodajna jest taka sonda, która zbiera nie odpowiedzi - a pytania.

Postawmy na placu każdego polskiego miasta/miasteczka/wioski wyizolowaną od podsłuchu budkę z piwem, gdzie "sprzedaje" się 1 flaszkę w cenie 3 trzeźwych pytań, a poznamy RZECZYWISTY obraz poglądów Polaka.

Nie odpowiedź, a zadawane pytanie stanowi o kształcie preferowanej przyszłości
avatar
Straszne te pytania. Emilia ma rację: "Nie odpowiedź, a zadawane pytanie stanowi o kształcie preferowanej przyszłości".
Ja przewidują, że PiS i tak nie dotrwa do końca kadencji, i od momentu kiedy rozłoży się na łopatki (albo rozłożonym będzie), życie w Polsce zacznie się zmieniać na lepsze... Powoli, powolutku, z wielkimi perturbacjami, ale zacznie.
avatar
Legionie - pytania oraz odpowiedzi zostały spreparowane przez wyraźnego fanatyka zaślepionego nienawiścią , brakiem tolerancji oraz niezbyt uczciwego .

Co do fizyczności !!!
Twoi współwyznawcy przychodzą zakłócają ,prowokują właśnie z myślą by nagrać fizyczną przemoc . Nie pierwszyzna !!! Przykłady zbydlęcenia i prowokacji waszych towarzyszy.
KOD miesięcznice Smoleńskie , obywatele RP , manifestacje pod sejmem - rzucanie się pod auta, sławny człowiek leżący na ulicy - niby ofiara policji itp.
Łajdactwo Legionie pierwszej wody - ŁAJDACTWO !!!

Telewizja publiczna - a wybory .
Gdy rządziło PO robiło tak samo - przykładów pełno - mnóstwo !!! Ponadto gdyby władza nie użyła TVP to by nie miała rządniej tuby propagandowej . Przypominam że TVN napie.dala równo !!

Pedofilia ... Występuje u ludzi jest kwestią procentową . Trudno by nie występowała u księży.... ale i tak stosunkowo jest niższa niż u np. wojskowych lub dekarzy. Tylko że twoi !!! przypisują tą wadę tylko księżom i to w podłych celach politycznych . Dla mnie łajdactwo to potęgi , cynizm i ogromna , paskudna zła wola . Są i inne aspekty tej sprawy ale nie dziś .

Legionie - jesteś po prostu zły :-)

Reszty nie chcę .......
avatar
Legionie, otrzymałeś powalającą diagnozę. Mam nadzieję, że ją najzwyczajniej w świecie olejesz, bo na więcej nie zasługuje.
avatar
Dziękuję za udział w sondzie i za komentarze, choć niektórzy nie mieścili się w ramce. Może powinni wyjechać?

Ksiądz profesor Oko - specjalista od Gender, podawał, że najwięcej pedofilów jest wśród ślusarzy. Z telewizją publiczną jest tak, że ona jest utrzymywana z publicznych pieniędzy czyli także moich i wielu tutaj obecnych. Nie życzymy sobie płacić za propagandę przeciwko samym sobie. To chyba oczywiste? Niech wyborcy PiS sami się zrzucą na telewizję publiczną i będzie ok. Głosujesz na PiS, to płać i oglądaj. Nie głosujesz na PiS, to nie płacisz za promocję rządu, prezydenta i hejt na opozycję. Wszystko na temat, Rozar. Chodzi o kasę, o nic wiecej. To tak, jakby z publicznych pieniędzy był finansowany projekt Sorosa. Wkurwiałbyś się, co?

Rozarze, żeby sprowokować wyborców PiSu, wystarczy biała różyczka, więc nie ma sensu dyskutować nad jakąkolwiek symetrią. Nie ma jej i nigdy nie było.
avatar
Asymetria

(patrz ostatni w punkt trafiony-zatopiony komentarz Autora)

jest immanentną częścią Wszechświata - w tym ludzkości, w tym społeczeństwa, w tym gminy i w tym pojedynczego człowieka.


Średnio 7/8 góry lodowej jest P O D linią jej zanurzenia w oceanie.

O jakiej symetrii może być mowa w narodzie, który w 87% jest albo/i niedouczony, albo/i nietrzeźwy, albo/i w Tworkach??
avatar
Tylko JEDEN uczeń w klasie jest prymusem; reszta zrobi wszystko, by pójść na wagary
© 2010-2016 by Creative Media
×