Przejdź do komentarzyHatakumba wisi w powietrzu
Tekst 249 z 255 ze zbioru: Czarcie kopyto
Autor
Gatunekpublicystyka i reportaż
Formaartykuł / esej
Data dodania2020-09-26
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń862


Hatakumba wisi w powietrzu


Uwielbiam ten wykwit erudycji Patryka Jakiego, tak jak profesor Bralczyk, słowo: „chorawy”, które obiecał przeforsować przy kolejnej noweli, słownika języka, którym tu-tej (od Tuhaj Bej) kurwie, sobie syczymy dla rozkoszy ducha. Każdy polskojęzyczny ma swoich palowników, nawet jeśli o tym nie wie. Dla wielu to lepsze niż masturbacja. Ale ja, wolę to drugie…


Z Księgi Rodzajów


2.3. „Kiedy Bóg się nudził, wówczas stworzył pierwszego mężczyznę – Adama, ze wszystkiego, co miał pod ręką. Potem raczył podziwiać swoje dzieło. Ale Adam czuł się samotny i zapragnął towarzystwa. Wtedy Bóg podczas snu Adama, wziął z jego ciała, cząstkę z której stworzył Lilith – pierwszą kobietę. Niechybnie Adam wyciągnął wniosek, że Bóg jest rodzaju męskiego, zaś Lilith – darem rodzaju żeńskiego od Boga. Zatem traktował ją, jak swoją własność od pierwszego spojrzenia i wymagał bezwarunkowego posłuszeństwa. Jednak Lilith nie była bezwolna jak bydle rogate, bowiem Bóg dał jej, jako i Adamowi - wolną wolę. Ponadto, ten był w jej oczach, nudziarzem. Zatem Lilith uciekła z Lucyferem przy najbliższej okazji. Mimo usilnych próśb Boga nigdy już nie wróciła. Oddała się Lucyferowi i urodziła mu wiele potomstwa, które rozeszło się po całej Ziemi. Tak powstali Lucyferianie.”

3.3. „Wtedy Bóg ponownie, podczas snu Adama wyjął z niego cząstkę i stworzył Ewę – drugą kobietę i ona była posłuszna Adamowi jak ta krowa, która poi spragnionych, a grzecznie czeka, aż byk w niej skończy. I urodziła Adamowi potomstwo: Kaina – rodzaju męskiego i Abla – obu rodzajów. Z czasem, nie mógł Kain rozpoznać: czy ma brata, czy siostrę. W złości wziął do ręki kamień i zabił jedno i drugie. Wówczas Bóg, rozgniewany, wypędził całą rodzinę z raju. A oni się rozpierzchli po Ziemi i plenili się z horgami. Tak powstał rodzaj owczy, który podąża za pasterzami.”


Mdli mnie, kiedy myślę o tym, jak aktywiści nowoczesnej Inkwizycji objeżdżają gminy i powiaty w całym kraju, by wręczać radom uchwały pod głosowanie. Przygotowują projekty ustaw zakazujących organizowania marszów równości. A członkowie głosują. Natychmiast. Jednogłośnie uchwalają. Obrzydliwość.  To nic, że wkrótce nachodzi refleksja i wycofują się z powodu wstrzymania środków z UE. Naprawdę, to nic. To bydlęce posłuszeństwo administracji w swoim pierwszym odruchu jest odrażające. Budzi moją bezbrzeżną pogardę. Godne hektolitrów jadu.


Przyczyną II rozbioru Polski było spalenie czternastu czarownic w czasach, kiedy w Europie już dawno tego nie praktykowano. Było to bardzo głośne i szeroko komentowane wydarzenie. Cała Europa spojrzała z odrazą na naród polski. Caryca Katarzyna nie naradzała się długo. Praktycznie żaden z wpływowych ośrodków nie protestował.

Dziś na świecie huczy o strefach wolnych od LGBT w Polsce. Ostro w tej kwestii wypowiadają się najbardziej wpływowe osoby. I generalnie nie chodzi o LGBT, ale o mechanizm wykluczania, który świat roztrząsa od czasów II wojny światowej przy najmniejszej okazji. Bo od wykluczania zaczyna się wasze piekło. Jakże odmienne w skutkach od waszych marzeń i snów! I każdy z was musi wiedzieć, że to wszystko nie na władzę spada, która została po raz drugi wybrana w demokratycznych wyborach, ale na naród cały. W oczach świata.


Tak się wykuwa Lucyferianizm. Poprzez tarcie. I dlatego, że naszym celem jest obalenie patriarchatu i ograniczanie wpływu mitologii na życie codzienne obywateli. Od zarania, to szerokość i długość geograficzna decyduje o pakiecie mitów, jakim zmuszani jesteście hołdować, jaki ubogaca przestrzeń publiczną, jaki decyduje o obyczajowości, obrzędowości, kształcie litery prawa. A przecież różnicie się, tak… bardzo. Pod każdym względem.

Dla zgody na ewolucję i za zgodność z nią przyznajmy:

Gdyby nie proste mechanizmy biologiczne, świat byłby pełen stworzeń opisywanych w literaturze mitologicznej wszystkich religii świata. Zatem sami twórcy ksiąg zwanych świętymi zawsze mieli świadomość, że wszystko, co się porusza, kopuluje zarówno w obrębie gatunku, jak i poza nim. Sam rodzaj ludzki kopuluje nawet z bogami i duchami. Starożytni pisarze nie wiedzieli tylko, że z samej kopulacji jeszcze skutek nie wynika. Ale jak to mówią specjaliści od ludu: „ciemny lud wszystko kupi”.


Dla iluzji tworzonej przez kapłanów, w imię miłości do Imaginacji i obrony wiary, po wielokroć dopuścili się niewyobrażalnego bestialstwa, przy którym ukrzyżowanie jest jedynie upokarzającą niewygodą. Czyż nie skaczą z płonących wieżowców, ci, którzy chcą uciec przed płomieniami? A przecież świętoszkowie, ogniem chrzcili wszelkie odstępstwa i przeszkody: z powodu pazerności i dla imaginacji.

Olejem wrzącym.

Szczypcami do rozrywania ciała.

Do ostatniego skowytu.


Zatem, jeśli się przyznajesz do swojej odmienności, oni - z rodzaju owczego, będą na ciebie nastawać, a ty wiedz, że każdy kto od Adama i Ewy pochodzi, to twój potencjalny prześladowca i oprawca.


  Spis treści zbioru
Komentarze (9)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Jako dorośli, co najmniej 18-letni ludzie jesteśmy produktem wy-cho-wa-nia (czyli indoktrynacji), bo czym ta skorupka za młodu itd. - i tym "emanujesz", czym twoją głowę łopatami latami meblowano.

Trzeba mieć rzadki dar samodzielnej analizy, kojarzenia i jarzenia, żeby - po raz wtóry - już jako dojrzała osobowość

SAMEMU ponownie i wedle rezultatów własnych twórczych poszukiwań odnaleźć jaki taki w miarę spójny ład pojęciowy i filozoficzny we własnym pomyślunku.

Myślmy więc
rano, wieczór,
we dnie, w nocy
bez niczyjej pomocy!
avatar
Trawestując szan. Autora, powiemy dzisiaj

jeśli w Polsce otwarcie przyznajesz się do swojej odmienności (patrz ostatni akapit),

to - nareszcie! - wyszliśmy z tego na Sragwarach zadupia gdzie wszystkie wrony zawracają,

i jesteśmy w Unii!!
avatar
Legionie, dawno Cię tutaj nie było, ale wróciłeś przebojowo i rzeczowo. Jednak ta długa rozłąka spowodowała, że to moje nękanie Cię interpunkcją osłabło w skutkach. Pomijam fragmenty w cudzysłowach, bowiem tam interpunkcja jest wprost beznadziejna. Natomiast wstawiłeś zbędne przecinki przed: słownika, sobie, wolę, to szerokość, tak, ci, ogniem. Brakuje przecinka przed: kto od. Cudzysłowy zamykające stawia się przed kropkami kończącymi zdania, a nie po nich.
I jedna uwaga merytoryczna. Ustawy przyjmuje tylko parlament, a rady gmin i powiatów oraz sejmiki wojewódzkie podejmują uchwały.
avatar
Głupiś, bo głupiś aż do bólu oparzenia n-tego stopnia, ale oceny, to ode mnie masz. Za co? Ano za Twoją przecinkową niekonsekwencję... :-D :-D :-D
avatar
Jak zwykle, bardzo dobry felieton. Nie będę nic dodawał, wszystko jest napisane.
Są drobne niedoróbki w zapisie, ale to pryszcz.
avatar
Witaj, Legionku...
Wychwalasz zalety pospolitej biologii, a przecież ta pospolitość biologiczna nie każe adoptować żyrafę, przez hipopotama i krokodyla. To jak u Ciebie z tą biologia?
Dlaczego palący nikotynę i inne ścierwo mają wydzielone miejsca? Bo to nie wszystkim pasuje.
Zatem Ci, którzy są w zdecydowanej mniejszości niech sobie schowają w buty swoje zboczenia i 53 płcie wyliczone w Brukseli. Mnie się to nie podoba. Może mi się nie podobać? Dokładnie, jak Tobie. Tylko od zadniej strony.
Chcesz, to podrzucę Ci ciekawe opracowanie o chorobach, które dotykają pederastów. Włos się prostuje na mojej bujnej czuprynie, a przy tym bardzo łatwo mogą zarazić innych efektami swoich namiętności i to nie tylko teoretycznie. Choroby, poza dysfunkcją odbytu, to długa lista schorzeń, bardzo niebezpiecznych dla ludzi, którzy żyją zgodnie z ustalonymi procesami biologii. To nie wiem, co jeszcze potrzebne? Fizyka, chemia, czy pielucha XXL dla rozwalonego odbytu po wkładaniu całej pięści, co jest dosyć powszechnym rytuałem homoseksualistów. Podesłać Ci to opracowanie i chorobach homoseksualistów?
Brzuch Cię rozboli od czytania ile kosztuje kochanie inaczej. I dobrze, że kosztuje. Nawyki odbiegające od biologicznych zwyczajów muszą drogo kosztować.
Oni mi nie przeszkadzają, ale czy wszyscy muszą wiedzieć, jakie mają problemy? Czy ja opowiadam o swoich problemach z moją piękną i mądrą żoną? Nie opowiadam, bo biologia broni się sama.

Ty masz pewne kontakty, jak Jackowski z duchami?
Dowiedz się, czy to prawda, jakie były ostatnie słowa Chrystusa na krzyżu, bo niektórzy uważają, że powiedział... "więcej gwoździ".

A wiesz, czego Bóg nie przewidział? Że Adam zostanie pierwszym sutenerem na świecie. Nie opuścili raju za Kaina i Abla, ale z powodu zjedzenia zakazanego owocu.
avatar
I to jabłko Adama stoi Ci do dzisiaj w gardle. Pomacaj szyję z przodu. A może to zwykła biologia?
avatar
Jakoś mi tak nie bardzo to się klei. Lilith była raczej przed Adamem. A czarownice palono w krajach germańskich jeszcze długo potem. Ale mogę się mylić.
avatar
Branimir, z czarownicami to najokrutniej w Niemczech było. Między XVI a XVIII wiekiem spalono ich około 25-30 tys. Ostatnią spalona czarownicą w Europie była czarownica spalona w Polsce, w Reszlu. Tutaj się waham, żeby Janko nie złożył znowu doniesienia na mnie do administracji o używanie nazwisk znanych osób, ale się odważę...
W Reszlu spalono Basię Zdunk.
A rozkrzewił się ten barbarzyński obyczaj dzięki Martinowi Lutrowi. Palenie czarownic zapoczątkowano we Francji, ale Niemcy, jak to Niemcy, tak wysoko podnieśli poprzeczkę ilości stosów, że są w tej kategorii... niezwyciężeni. Nasuwa mi się II Wojna Światowa... dymiło się z kominów niemieckich obozów koncentracyjnych, co jakby potwierdza tę smutną, dziejową statystykę. Coś w tym jest. A teraz nagminnie rehabilitują niemieckie czarownice, jak zwykle "zawstydzeni" pożarami i zgliszczami. Czy Rotmistrz Pilecki kiedykolwiek mógł przypuszczać w najśmielszych wizjach, że w Niemczech, w Berlinie, powstanie Instytut Pileckiego? Ponad 900 dni był w Oświęcimiu w rękach oprawców, których dzieci i wnuki założyły mu instytut jego pamięci. Czyż życie nie jest pokrętnie ironiczne?
© 2010-2016 by Creative Media
×