Przejdź do komentarzyPartnerka Olka K. protestuje
Tekst 24 z 34 ze zbioru: Zapiski z pandemii
Autor
Gatunekhorror / thriller
Formaproza
Data dodania2020-10-23
Poprawność językowa
- brak ocen -
Poziom literacki
- brak ocen -
Wyświetleń1027
Obecna Konstytucja, nadal obowiazujaca, była przecież uchwalana pod protektoratem ukochanego Olka, więc do niego z pretensjami, Jolu - ktoś przypomniał tzw. pierwszej damie jej krótką pamiętliwość...
  Spis treści zbioru
Komentarze (1)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Kwasek kupił sobie dom w Kazimierzu Dolnym od Wołka, ale na tzw. słupa, bo przecież oficjalnie na siebie nie mógł kupić, bo wyszłoby na jaw, że miał więcej kasy, niż zarobił, a chodziło o niezłą sumkę 1,3 mln.
Co na to nasza Konstytucja? A była Pierwsza Dama?
Niestety pamięć ma krótką i nie pamięta, jak i za co kupili wzmiankowaną willę. Mamy w końcu sprawiedliwość?
Niestety nie mamy. A dlaczego? Bo, żeby była sprawiedliwość, to trzeba by było kilkaset osób wsadzić do więzienia. Wolność im gwarantuje kasa, którą chapnęli z rozgrabionego majątku narodowego. Dali Solidarności władzę, ale ustalili, że majątek narodowy rozdrapią między siebie i tak dokonał się bez Rosji, bez Prus i Austro-Węgier... czwarty rozbiór polski. Rozbiór z majątku narodowego. A Konstytucja? Konstytucja jest dla ludu, a kasa dla... kasty.
Pozdrawiam zacną Befanę bezpośrednio ze Scyzorykowej Łysicy :)
© 2010-2016 by Creative Media
×