Przejdź do komentarzyDowcip
Tekst 22 z 25 ze zbioru: Pastewne
Autor
Gatunekpublicystyka i reportaż
Formaartykuł / esej
Data dodania2021-03-14
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń806

DOWCIP

Ten dowcip to pytanie i odpowiedź.

Pytanie: dlaczego strażacy noszą czerwone szelki?

( Dygresja. Tak nam sprali mózgi, że słysząc takie pytanie zaczynamy szukać ukrytych treści, podwójnych znaczeń. Politycy, którzy z wigorem protestują przeciw ograniczaniu wolności, tak naprawdę są oburzeni tym, że to nie oni mają dziś szanse ją ograniczać. Feministki, które krzyczą o równych prawach, kiedy już zostaną żonami/ partnerkami, banalnie łatwo zaczynają dążyć do zdominowania swoich facetów. Telewizje za kulturotwórczą  działalność uznają produkcję programów o gotowaniu albo pokazywaniu jak aktorzy przebierają się i naśladują piosenkarzy. Komunikaty, które docierają do nas z przestrzeni są, najdelikatniej mówiąc, mylące.

No i to, że czerwone.

Zadałem to pytanie koledze z pracy, a zarazem strażakowi ochotnikowi – nie wiedział.)

A odpowiedź? – żeby im portki z dupy nie spadały.


  Spis treści zbioru
Komentarze (2)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
A w Chinach powiadają, że czerwony kolor to gorąca miłość...

Wszystkie chętne panie
w mieście Rotterdamie
zapalają w oknie rouge,
tańcząc na swej rurze.
avatar
Kulturotwórcze kanały tv to nagi reality show na okrągło 24h/24h.

Po co nam to podglądactwo w hotelu "Paradis", w szkole, u sądzie rodzinnym, w szpitalu, na policji, na złomowisku, u Sowy, u rolników z Podlasia, u dam i wieśniaczek, u królowych życia, w lombardzie, u detektywów etc., etc.?

Żeby wychować podłego ciekawskiego, który anonimowy i wirtualny bezkarnie grzebie w twoich bilingach, przegląda twoje profile, twoją pocztę i twoje chronione prawem RODO??

To na czym polega twoją wolność?!

Z G R O Z A. O pomstę do samego Nieba wołająca
© 2010-2016 by Creative Media
×