Przejdź do komentarzyodpowiedź do ,, Na Białorusi ,,
Tekst 221 z 240 ze zbioru: Znak czasu
Autor
Gatunekpublicystyka i reportaż
Formaartykuł / esej
Data dodania2021-04-13
Poprawność językowa
- brak ocen -
Poziom literacki
- brak ocen -
Wyświetleń946

Prosze czytać do końca .


Po primo !... Politycy Uni nie lubią Łukaszenki i by zaraz trąbili na cztery strony świata że umierają tam ludzie ... bo Łukaszenko  zlekceważył itp. Możemy być tego pewni . Jeżeli nie mowią .....to co to oznacza ?

Po prostu mają znacznie lepiej .

Po duo !!! ..... W Szwecji .... a co tam słychać - tez byli z lockownem na bakier ..... Cisza - zapewne mniej umiera niz u nas ...(fakt)


-- 3.... Gęstość zaludnienia ..... NIEPRAWDA !! NIE MA NIC DO RZECZY . Są kraje gdzie jest więcej na 1 km2 - a wyniki mają podobne .

---4.. maseczka nic nie daje a tylko upadla i robi z ludzi baranów . A czemu ?

Prosze bardzo oto hipotetyczny dowód :

Jesteśmy w lidlu wszyscy w maseczkach, unoszą się nad nami wyziewy z paszcz klientów, które nas to otulają i wszyscy na wzajem tą mieszaniną odychamy - ja tak twierdzę . Inni że nie -bo mamy maseczki i dzięki nim może filtrujemy a może wdychamy i wydychamy to co mamy tylko w okolicy jednego metra ?!

A jak jest naprawdę ? Sam powyższy opis już daje do myślenia - i stawia odpowiedź że nie jest możliwe oddychać  tak ograniczoną iloscią - przestrzenią .

Ale dla zatwardziałych postawny przy mrożonkach gościa który pali papierosa . I zadajmy pytanie w jakim czasie pozostali klienci poczują dym . Minuta dwie no trzy a niech będzie solidnie zawyżone cztery- przy kasach.

W przybliżeniu to tak właśnie rozprzestrzeniają się cząsteczki w powietrzu. Oczywiście klienci oburzyli by się że wdychają dym - JAK TAK MOZNA !!!

Ale to tylko doświadczenie - tak naprawdę wdychają wszystko w tym i wszelakiej maści przedziwne wirusy .Ba - i tak juz od dawna - ho ho .  A wystarczy pomyśleć i pierdolnąć za przeproszeniem maseczkę do kosza odsłonić swą piękną twarz , przestać się bać a zacząć się-- kochać lubieżnie ile tylko się da - pomimo że jest to prawdopodobnie statystycznie bardziej niebezpieczne niż coronavirus. :-)))))Czy ktoś może ma inne zdanie  ?;-))))))))


Bez korekty - wybaczcie .

  Spis treści zbioru
Komentarze (3)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Ten przykład z papierosem w Lidlu jest bardzo wymowny. Można jeszcze dodać że dym papierosa w Lidlu będziemy czuć nawet przez godzinę .
Maseczka nie chroni i już .
Jeżeli poczuliśmy zapach papierosa to tak samo wdychamy wszystko od wszystkich.
Owszem lekarz nie powinien podczas operacji kichnąć w otwartą ranę więc maseczka ma uzasadnienie podczas operacji - chodzi o stężenie i ciała obce w płynie w styku z raną - itp. .

Jednak atmosfera w pomieszczeniach zamkniętych jest efektem wszystkich bywalców . I bez kozery powiem że klient z godzin wieczornych wciąga wyziewy tego z rana . Ale za to maseczki czynią prawdziwe zło ! Bo mianowicie oddychamy swoim dwutlenkiem węgla i atmosfera którą łykamy ma kilkanaście razy przekroczone normy . Tak tak - są takie normy dotyczące kotłowni , hut gdzie ilość CO2 jest określana jako groźna dla zdrowia .
Każda ingerencja typu maseczka zakłóca normy i naturalny bieg rzeczy.

Mam przeświadczenie że zmienia się nastawienie społeczeństwa i krzywa nieakceptacji na lockdawn zaczyna z dnia na dzień rosnąć .
Proszę obserwować jak temat tego cyrku będzie wyciszany lub będą wycofywać się rakiem .
Kwestia tygodnia dwóch .
To co przeszliśmy nie ma nic wspólnego z prawdziwą epidemią .
Ludzie nie wierzą temu co widzą nie wierzą swoim zmysłom - wierzą tylko mediom .
Zgroza .
avatar
Droga APE - wczoraj napisałem że będą rakiem się wycofywać - bo nastawienie społeczne itp. A badają z wysoka częstotliwością - jestem tego pewien.
Dziś już to się dzieje - dzieci wracają do przedszkoli itp.
Mamy jednak sporo zgonów - kto wie czy to nie efekt szczepień .... na poważnie !
Pozdrawiam.
Ps. Droga Ape o ile można prosiłbym wstawić większe zdjęcie - miło mi będzie widzieć swego rozmówcę :-)))
avatar
A maska "kruk"? Bardzo malownicza - noszę okulary, więc to nie dla mnie, ale od początku myślałem o czymś w stylu zespołu GWAR - przede wszystkim ładne, a funkcjonalność to ...
© 2010-2016 by Creative Media
×