Przejdź do komentarzyWołam ludzie ludzie
Tekst 149 z 189 ze zbioru: Garb
Autor
Gatunekpoezja
Formawiersz / poemat
Data dodania2021-07-06
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń857


Przyszło mi paść na kolana

Przed własnym narodem

I ręce wyciągam do niego

Łapię za poły ubrania

I wołam wołam

Opamiętaj się proszę

Kobieto i chłopie


Wołam do was w bólu

Bo obraz waszego upadku

W piersi mnie pali

Gdzie koniec tej paranoi

Co zrobić byście

Rzeczy proste zrozumieli

I zwyczajnie bać przestali


Że kłamstwo powszechne

I mózgów pranie na co dzień

Ja wołam ŁOTROM NIE WIERZCIE

Zmrużcie oczy i policzcie spokojnie

Nie było epidemii  nie było

A was zaszczepionych

Racz zachować  Boże


  Spis treści zbioru
Komentarze (14)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Rozar, ale ty naprawdę lecz się człowieku:( Co ci odbiło?
Mimo że sama nie chcę jeszcze ryzykować [dwa razy przeszłam spowodowany szczepionką "antygrypową" wstrząs anafilaktyczny] jednak nie widzę w tych działaniach ani histerii, ani "ludobójstwa".
Konfa ci na mózg padła? Nb ideowa spadkobierczyni KPN-u z Moczulskim na czele oraz ich udziału w obaleniu rządu podczas nocnej zmiany w czerwcu R.P.1992.
Uważałam cię za mądrzejszego :]
avatar
Właśnie Befano - wszystko racjonalnie i logicznie zostało opracowane i policzone .
To samo co ja mówią niezależni lekarze i naukowcy.

Gdy się przyjrzymy - to w TV są propagandziści z szemranymi życiorysami (fundacje dotacje ) albo zwykli ignoranci.

Statystyki - wiem - to nie każdy przetrawi, zainteresuje itp.
Ale !
Kłamstwa medialne to juz można łatwo wychwycić .

Ile było już ---strasznie groźnych mutacji ?
Kilka liter alfabetu grackiego oraz według pochodzenia - wszystkie zostały zdemaskowane jako bzdury. Ale najokrutniejszą i najbardziej podłą propagandą była odmiana wirusa - angielska co niby zabijała dzieci . Jak się okazało żadne dziecko w Angli nie umarło na covida.

A takich kłamstw było mnóstwo - praktycznie wszystkie groźne newsy to był pic na wodę .

Mogę wdać się w polemikę - i argumentować - nie ma problemu.
A szczepionki zabijają - oczywiście statystycznie rzadko - ale jak się okazuje częściej niż sam wirus .

Krzysztof Krawczyk - powinien stać się ikoną pomnikiem zwyczajnie zamordowanych ludzi . .
Być może Befano jesteś w stanie zrobić reset w głowie - ........ale tylko nielicznym to się udaje.
avatar
Ludu, o! mój ludu!
Co żem wam uczynił,
Żeście w rzece brudów
Jak ciemni Murzyni?!
avatar
Jest /na szczęście??/ wśród braci Polaków Poeta-Mesjasz, który jak ten Rejtan /swojej/ prawdy będzie do krwi ostatniej bronił, choćby dookoła wszystko się waliło, choćby paliło.

Pytanie:

JAKI SENS MA WOŁANIE NA PUSZCZY??
avatar
No i taka "europejska" pani Emilia - rasistka!!!

Uhuhu, uhuhu, uhuhu :-D :-D :-D
avatar
https://www.facebook.com/mariusz.pachnovsky/videos/538676870596298
avatar
Do dnia dzisiejszego w Polsce /wg oficjalnych danych, do których masz dostęp on line/

co najmniej jedną dawkę szczepionki

otrzymało 17 mln Polaków - w tym 13 mln jest już po d w ó c h szczepieniach /a zatem jest to liczba 13.000.000 x 2 = 26.000.000 zaszczepień/

ergo

nie są to liczby tak znikome, że można je sobie ot, tak pominąć czy całkiem olać.

Autor NIE ODPOWIADA na pytanie,

jaka jest celowość szczepienia takiej masy ludzi? Przecież to jest także koszt zakupu oraz transportu i zużycia 17 mln dawek szczepionek plus koszt zużycia jednorazowych strzykawek plus koszt roboczogodzin ludzi z personelu medycznego??

Co z tymi gigantycznym pieniędzmi?? Przecież to góra złota!

I jaki miałby być tak kosztownego szczepienia /INNY niż ochrona życia wszystkich obywateli/ c e l??
avatar
Łotrom nie wierzcie
W Kłodzku czy w Peszcie!
Łotr se w areszcie
Posiedzi wreszcie!
avatar
Dobre pytanie - choc nie znam na nie odpowiedzi .
Nie znaczy to że rząd ma czyste intencje .
A może właśnie o to chodzi by finanse transferować i zarabiać .

Opcji jest wiele - ważne jest to że kłamią czyli mają nieczyste intencje .
avatar
Strach przed zaszczepieniem nie jest wcale rzadkim zjawiskiem.
Przecież szczepionki dopuszczone warunkowo i wiele ludzi po zaszczepieniu nie czuje się dobrze.Przed zaszczepieniem wypełnia się wniosek, ale już chcąc skonsultować się ze specjalistą, być przebadanym przez niego, trzeba zapłacić.
Covid natomiast każdy może przechodzić inaczej.Jeden przejdzie bez komplikacji, nawet nie wie, że był zakażony, drugi wyląduje pod respiratorem, a wszyscy wiemy jak trzeba mieć duże szczęście, żeby trafić na dobrą opiekę medyczną.
Więcej jest ozdrowień niż zgonów.Jest też niewiara, że szczepienia pomogą, wszak zaszczepieni też chorują.Do tej pory funkcjonują teleporady pomimo spadku zakażeń.
avatar
Żeby zabić taką masę ludzi /tańszym niż szczepionki kosztem/, wystarczy zatruć /jak to zrobili np. w latach 1904-1908 pomysłowi Niemcy w Namibii/ źródła wody pitnej

albo

nasłać na nas kolejnego /tym razem większego/ Little Boy`a.

Niebezpieczna skłonność Autora do manipulowania niewiedzą i nastrojami własnego stada może się k i e d y ś

(patrz data publikacji)

źle skończyć. Słowo - to miecz o b o s i e c z n y
avatar
Łotrom nie wierzcie!
Na oczy przejrzyjcie wreszcie!
avatar
Upubliczniony wszem i wobec instruktaż

(patrz treść apelu skierowanego przecież nie do szkolnych dzieciaczków, a do dorosłych /Polaków/)

to jeden z mechanizmów socjotechniki.

Na chrystusowe rany!
Otwórzcie oczy, barany!
avatar
To chyba niedziwne, że kupuje się parasol przed zapowiadaną ulewą. Będzie lało albo nie, a parasol się przyda.
Wiersz i emocje właściwe, choć temat bardziej wielopłaszczyznowy.
© 2010-2016 by Creative Media
×