Przejdź do komentarzyZanim lato zwinie podwoje
Tekst 139 z 140 ze zbioru: Co w przyrodzie piszczy
Autor
Gatunekfilozofia
Formaproza
Data dodania2021-08-29
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń643

Zanim lato zwinie podwoje


Lato już dawno minęło półmetek i powili zaczyna przygotowywać się do odejścia. Kończą się wakacje. Trochę to smutne, ale cóż zrobić, taka jest kolej rzeczy na tym pięknym świecie.

Pory roku następować po sobie muszą, czy sobie tego życzymy, czy nie. Ale inne pory roku też są przecież piękne. To od nas samych zależy, czy to piękno w nich znajdziemy. Jeśli odpowiednio naładujemy swoje akumulatory latem, o wiele łatwiej będzie nam je znaleźć i nawet najbardziej szare dni jesieni i zimy — przeżyć pogodnie.

Każdy z nas ma swoje sposoby na ładowanie akumulatorów. Ja też mam. Jak najczęstszy kontakt z naturą, bez względu na pogodę, i jej uwiecznianie na zdjęciach.

Kocham kwiaty, szczególnie dziko rosnące, polne, leśne. Są takie piękne. Naturalne. Delikatne. Z pewnością będę do nich wracać, zwłaszcza w szaroburych dniach jesieni, aby powspominać piękny letni czas oraz doładowywać swoje witalne akumulatory. Wszak kwiatuszki te mają w sobie ogrom pozytywnej mocy.




















***



O, piękna pani Jesień stoi już u progu!



  Spis treści zbioru
Komentarze (2)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Kwiaty przecudne. W pierwszym wersie literówka (powili).
avatar
Dzięki, Janko... powili? O, fakt, powiłam literówkę. Już powoli poprawiam. ;)
© 2010-2016 by Creative Media
×