Przejdź do komentarzynarodowe ułomności
Tekst 255 z 255 ze zbioru: Czarcie kopyto
Autor
Gatunekpublicystyka i reportaż
Formaartykuł / esej
Data dodania2022-07-28
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń464

Przeliczyłem na miliony, żeby było makabrycznie. Wklejanki tylko dla przykładu.



Co najmniej 23,5 mln Polek i Polaków, nie bierze książki lub z rąk ją wypuszcza, nie zapoznawszy się z treścią. Co najmniej 11,5 mln Polek i Polaków jest biseksualna, czyli raz dziewczyna, raz chłopiec. Przy czym dużą rolę odgrywają indywidualne gusta.Co najmniej 700 tysięcy Polek i Polaków chętnie przeprowadziłoby na tobie różnego rodzaju eksperymenty, które bez żadnego problemu mogłyby zakończyć się twoim zgonem.Co najmniej 2 mln Polek i Polaków z pasją urwałaby ci łeb, gdyby nie litera prawa.Co najmniej 28 mln Polek i Polaków  miało problem z siódmym przykazaniem.Co najmniej 37 mln  miało problem z ósmym przykazaniem.Co najmniej 20 mln  ma problem z dziewiątym, a jeszcze więcej - dziesiątym przykazaniem.Co najmniej 6 milinów Polek i Polaków zdecydowanie złamałoby piąte krzykazanie z powodów, które nie mieszczą ci się w głowie.






  Spis treści zbioru
Komentarze (5)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Legionie, znam ludzi, którzy w życiu nie przeczytali ani jednej książki i tego na pewno już nie zrobią. Ale znam też osoby z wyższym wykształceniem, które od kilku lat też nie przeczyta. Lepiej w tym względzie wyglądają kobiety, Znam to z autopsji.
Ostatni wykres jest nieczytelny. W opisie wielokrotnie zgubiłeś spacje po kropkach.
avatar
Cóż...

Po owocach ich poznacie.

/"Nowy Testament", Mateusza 7:20/

czyli w tłumaczeniu na nasze

"Czego Jaś się nie nauczy, tego Jan nie będzie umiał". Jako chrześcijanin WSZYSTKO wynosisz z kolebki.


Nie ma czym się chwalić ;(
avatar
Kim był św. Mateusz? Ten, co w swoich ewangeliach pisał o żydowskim Chrystusie i o Jego pięknych naukach jak tym grochem o ścianę?

Może jak nasza z Częstochowy /tylko gdzie ta Częstochowa?!/ Najświętsza Panienka

Polakiem??

Straszliwe nieuctwo bierze się ze statystyki:

tylko J E D E N uczeń w klasie jest prymusem. W języku matematyki to 0,04 populacji
avatar
Na pociechę mamy to, że w innych narodach nie jest z tym wcale lepiej ;(

To już tzw. dzicy są od nas bardziej pobożni
avatar
A widziałeś te reklamy: co trzeci Polak ma problemy z nietrzymaniem moczu? I po takiej reklamie - stoimy we czterech i patrzymy na siebie - który to jest ten co trzeci?
© 2010-2016 by Creative Media
×