Przejdź do komentarzykrwawe iluzje
Tekst 30 z 32 ze zbioru: spojrzenia
Autor
Gatunekproza poetycka
Formaproza
Data dodania2022-09-24
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń401

ma na rękach krew


i nie da się jej zmyć

uczynić

by była niewidzialna


jedną decyzją

wpisał się na niechlubną listę

choć nieformalnie

był tam od dawna


dzisiaj

bawi się swoimi złudzeniami

przestawiając klocki

w marzeniach wskrzesza imperium

jakby nie starczało

ziemi

zasobów

i problemów zwyczajnych ludzi


na razie

bezkarność ma zapewnioną

choć historia

jednoznacznie oceni

powodowane okrucieństwo

krew

przerażenie


jego

rozbuchane do granic absurdu

ego

  Spis treści zbioru
Komentarze (3)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Oooo - nic nie jest takie proste tak jak i sama wina Putina lub nawet innego władcy idącego na wojnę .
Nie wiemy kto zerwał - umowy ,rezolucje dotyczące neutralności Ukrainy .
Jak Amerykanie Sowietów na Kubie tak Ruskie Amerykanów na Ukrainie. Zi3emie obecnie zabierane Ukrainie były zdobyte przez Rosję i podarowane w ramach przyjaźni dla Ukrainy.
Nadto Rosja i Ukraina to tak naprawdę jeden naród - ciekawe jak byśmy patrzyli na osobne Mazowsze w XV wieku ? A to tylko część dylematów a są hipotezy i to całkiem realne o fikcyjności tej wojny - jakoby była by przeprowadzić zmiany cywilizacyjne. Hmmmmm. To też jest możliwe.
Tak więc - za dużo TV - Nie oglądać gówna !!


Tak więc
avatar
Nie śmiałbym nikomu sugerować, co ma oglądać, czy czego słuchać. Ukraina, tak jak inne państwa, ma prawo wyboru swojej drogi. Relatywizowanie agresji, w obliczu dziesiątków tysięcy ofiar, w moim odczuciu jest niemoralne. Wiem, że mój wpis nie zmieni pojmowania rzeczywistości przez Rozara, ale cóż, jakoś to przeżyję.
avatar
Krwawy bohater tych poetyckich rozważań - choćby żył jeszcze sto lat i więcej - już nie żyje. Sam siebie skreślił z listy żywych.
© 2010-2016 by Creative Media
×