Przejdź do komentarzyDosyć dosyć kłamstw
Tekst 185 z 189 ze zbioru: Garb
Autor
Gatunekpublicystyka i reportaż
Formaartykuł / esej
Data dodania2024-01-29
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń132

Nie mogę patrzeć


Nie mogę patrzeć co robią z moim narodem,  dosłownie jestem chory .


Maszerująca młodzież z puszkami WOŚP jest poprzebierana w kolorowe ubrania, emanują radością i chyba nawet tworzą nowa popkulturę. Nie rozumieją jeszcze,…….. jeszcze się nie przebudzili.


Zacznijmy od tego, że to nie oni pierwsi …………..

Przypomnijmy masowe ofiary sprzedaży wysyłkowej, wówczas to uwierzyli ludziska w reklamę i fantastyczne wizje cudownego świata gdy kupią plastikowe żelazko, odkurzacz, noże, garnki i wszystko co tam jeszcze.


Gdyby ktoś pokusił się ile to zarobili naciągacze na sprzedaży chińskiej tandety, wyszłaby astronomiczne kwoty…..


Za to kupujący dostali doskonałą nauczkę że są omylni, a co odważniejsi nawet nazwali siebie głupkami – i dobrze ,…… ważne jednak by uczynili pierwszy krok ku samo-świadomości.


Patologii było mnóstwo – pamiętacie chwilówki , prowidenty i inne szemrane para banki. Ja pamiętam tą naiwność – wręcz masową. Przypominam sobie jeszcze inne łańcuszki św Antoniego itp.


Nic tylko rżnąć ile się da !


Pomińmy następne etapy tej ewolucji wyciągania pieniędzy i totalnego oszustwa – było tego sporo np. wyjazły do pracy – a tam obóz (dosłownie)  … Okolice Bari -Włochy


Ja pamiętam tamten czas i tamtych ludzi, – których rodowód można określić jako bezduszni, oszuści rodem z bazaru Różyckiego.  Taka była też UB i  ich wszelakie dzieci......

Z oszustw przypomnieć należy wielki cyrk pandemię i jej chwyty prosto z programu Owsiaka ,, róbta co chceta”.Wielki szum , hałas  jeju ,co się nie działo – a nic nie było - nie nie miał do przekazania ….. Socjologowie zapewne potrafią określić tą formę manipulacji.


No i wszelakie fundacje na rysie, konie , kotki pieski i co tam jeszcze ….


A niech was ……. Jak łatwo dajecie się oszukiwać , żerować na sobie,-  jesteście niczym pastwisko na którym pasie się bydło.


Przypominam i wskazuje palcem że Owsiak zaczynał podczas komuny , był z nią za pan brat, był jej elementem tak jak jego rodzina . Był też uczony manipulacji jako konferansjer na festiwalu rockowym w Jarocinie, poprzez różne radia i TV edukowany był i szkolony,,,,,,- przez kogo ?- jak myślicie kto dostrzegł jego talent CZŁOWIEKA WPŁYWU !

Jak myślicie kto werbuje ludzi którzy posiadają ten dar np.------ Wałęsa …. Komu się sprzedał..... a potem nawet dostał Nobla od naiwnej komisji szwedzkiej akademii


UB górą – niczym pasterz nad stadem.


Tak oto pokazuję słabość , naiwność tego społeczeństwa i dosłownie ogarnia mnie trwoga, prawdziwy strach, że tak musi już być …………………….a ja chcę czy nie,,,,,,,,- muszę być elementem tej  OTĘPIAŁEJ masy.


Czasami przemknie myśl że ja -jako kupiec też mógłbym dołączyć do tych pijawek – żaden problem.

Oczywiście to tylko myśl – nigdy nie stanę się tym,- czym pogardzam.


  Spis treści zbioru
Komentarze (10)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Nawiązując do tytułu notki - Dosyć dosyć kłamstw - daj przykład i zastosuj owo wezwanie w stosunku do siebie samego ..
.. kończ Waść, wstydu oszczędź ..!!
avatar
szkoda słów. Tu konieczny kaftan
avatar
Też kiedyś zadrwiłem z ludzi którzy mówili o Wałęsie Bolek - a byli to poważni panowie w tym i wojskowi. Zapewne moje zmysły po tym co widziałem w TV uznały że Wałęsa to bohater - masz ten sam problem .

Dobromir - nie pisz tyle -tylko zacznij myśleć ...
Nie widzisz tego że Owsiak jest polityczny i realizuje lewicową indoktrynację - nie widzisz tego. Tki stronniczy gośc poświęca się dzieciom ?

Nie krytykuj bezmyślnie - tylko merytorycznie - a obrażać to sobie możesz swoją matkę .
Tak naprawdę obrażasz jedynie siebie -nikogo innego - obrażając pokazujesz swój poziom - chcesz zabłysnąć napisz coś co ma sens - np. kontrargument .
avatar
https://www.youtube.com/watch?v=9Yxg-9YkjLU&t=377s
avatar
https://www.bing.com/videos/riverview/relatedvideo?q=owsiak jarocin&mid=195CE4E669801AA11AC1195CE4E669801AA11AC1&FORM=VIRE
avatar
https://niezlomni.com/o-tym-jak-dzialania-jerzego-owsiaka-w-jarocinie-byly-na-reke-wladzy-obecnie-przedstawia-sie-jako-jeden-z-prekursorow-mlodziezowej-rewolty/
avatar
https://wykop.pl/link/2328544/dziwna-kariera-i-osobliwe-dzieje-jurka-owsiaka-matka-kurka-i-jan-pospieszalski
avatar
https://wykop.pl/link/2328544/dziwna-kariera-i-osobliwe-dzieje-jurka-owsiaka-matka-kurka-i-jan-pospieszalski
avatar
https://www.youtube.com/watch?v=c945sUkGiAE&t=1s
avatar
I znowu z tym przecinkiem problem, lecz tym razem brukuje już tylko 0.25.
© 2010-2016 by Creative Media
×