Przejdź do komentarzyNa poły
Tekst 4 z 35 ze zbioru: Że mnie nosi że unosi
Autor
Gatunekpoezja
Formawiersz / poemat
Data dodania2011-08-08
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń3122

Na poły jestem otwarty

na poły zamknięty

na poły żywy

na poły żywy trup.


Szczery tylko

jak jaki głupi

ale na szczęście głupi

to ma szczęście.


Żeby zrobić krok dalej

a nie obwiniać się

że można byłoby

pójść na całość.


Żeby w diabły

odesłać wszystkich

bądź w diabły

żeby odejść samemu.

  Spis treści zbioru
Komentarze (5)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
:) nie zawiodłam się :):):)

(ja Ci dam - pójść w diabły samemu - ani się waż!
masz tu być i już -

dlaczego ? bo moim subiektywnym i nieuzasadnionym naukowo zdaniem, zapewne wynikającym z tego, że jestem tylko szarym niczym, bawiącym się słowami z miernym skutkiem - bo mi się podoba sposób, w jaki piszesz - pozdrawiam :):):) ....... )
avatar
Kathrin - to nie kokieteria - tylko cytat m.in. z lawiny - poczytaj jego/jej komentarze pod moimi wierszydłami (no tak: nauka w las nie poszła - już nigdy nie nazwę ich wierszami i nie powiem, że stoję obok poezji .... szkoda, ale jakoś się z tym pogodzę - wbrew humorystycznemu ujęciu - to nie jest żart - za bardzo boli)

Askawin - (chyba rozgryzłam Twój nick ) - poczytaj wiersze Wrzos10 - warto - to nie jest przypadkowa amatorka i wszelkie lawiny po prostu nie wiedzą, z jakim kalibrem twórczości mają do czynienia :)
avatar
mojawyspa
Taki dobry to ja nie jestem i nikt chyba nie jest, żeby wszystko, co napisze było takie dobre, jak to, co jest najlepsze w jego twórczości. Tak, że się więc jeszcze zawiedziesz i to niemało razy.
Na razie (przynajmniej i stąd) się nigdzie nie wybieram
Dzięki za dobre i fachowe słowo o mojej twórczości.
Mój niick, jak nick (żeby nie powiedzieć nikt). Nie robię z tego tajemnicy, ale chwalić się też nie mam czym.
Właśnie przed chwilą, czytałem wiersze kogoś o nicku wrzos10 i jest tak, jak mówisz.
avatar
wrzos10
Dzięki za dobre słowo (tym bardziej, że to dziękuję poetce/poecie ze wszech miar).
avatar
kathrin
Mam nadzieję, że z tego mojego wtrącania się w Twoją twórczość wyniknie (dla Ciebie i dla mnie) więcej dobrego niż złego. Dzięki za wgląd (zwłaszcza że pozytywny) na/w moje twórcze strony.
© 2010-2016 by Creative Media
×