Przejdź do komentarzyW kolorze kanarkowym
Tekst 95 z 254 ze zbioru: Najnowsze limeryki dolnośląskie
Autor
Gatuneksatyra / groteska
Formafraszka / limeryk
Data dodania2017-03-26
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń3006

W kolorze kanarkowym


Pani premierka w miasteczku Warka

chciała odegrać rolę kanarka,

założyła więc nowy

żakiecik kanarkowy,

dziś z prezydentem to papug parka.

  Spis treści zbioru
Komentarze (18)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Kanarkowy to żółty chyba? Jakoś nie mogę sobie wyobrazić w żółtym? W niebieskim, w czarnym, w odcieniach beżu nawet, ale w żółtym? Gdzie? Na audiencji u królowej Elżbiety w pałacu Buckingham?
avatar
Nie, wczoraj podczas podpisywania deklaracji rzymskiej. Trzeba oglądać telewizję i się zachwycać żonkilami, kaczeńcami i kanarkami.
avatar
No tak. Ja nie oglądam telewizji, ale na żonkile jeszcze zawczas. No chyba, że na dolnym Śląsku. Zobaczyłem foty w necie właśnie heheh. To faktycznie wysyp żółci, heh.
avatar
Bardzo trafny limeryk. Włochom jednakże ten kolor kojarzy się nieszczególnie.
avatar
Chociaż nie lubię krytyków kobiecych ubiorów, w tym przypadku muszę przyznać, że mnie na ten krzykliwy, agresywny kolor też zatkało. Na pewno kryje się za tym jakiś pomysł, ale myślę, że nic pozytywnego z takiej ekstrawagancji nie wyszło. Najwyżej ukazanie niedopasowania się do okoliczności. No cóż, nie pierwszy raz i nie ostatni, nie pierwsza taka osoba i nie ostatnia. Wpadki z ubraniem są niezależne od poglądów politycznych.
avatar
Na wspólnym zdjęciu przywódców u papieża widać ledwie część twarzy premierkowej. To na uroczystość podpisywania ubrała kanarkowy kolor. Na pewno się wyróżniła... tyle, że jak pisał Optymista, tez czytałem, że we Włoszech "kolor kojarzy się nieszczególnie", z pewnym zawodem... i nie chodzi o zawód miłosny.
avatar
Ten kolor kojarzy mi się z kanarem-kimś kto sprawdza bilety,no i nie wiem,może taka moda.
avatar
Miałem kolegę w szkole, który "swędzonego" miał. Jak chciał komuś przypierdolić, to zakładał taki żółty sweterek właśnie i szedł na miasto. Na chętnych nigdy nie musiał długo czekać. Żółte jakoś przyciąga..
avatar
Ah! Wszyscyśmy ślepi! Przecież pani premier ubrała się pod kolor gwiazdeczek na unijnej fladze zwanej przez panią profesor z Ostrołęki, szmatą. W każdym razie nasza premier Szydło świeci jak te gwiazdki na fladze. I światło fleszy się odbija i błyszczy na pani premier jak Supernova!
avatar
"nam błyszczy"; połknąłem: "m"
avatar
Legionie ach piszemy przez ch-a panie się na wiosnę przebierają,mozesz łaskawie nie krytykować ubioru DAM,bez łasiczek,na dodatek?
avatar
I nie przeklinać?Na litość boską!Muszę cię zganić.
avatar
Jestem fetyszystą. Chodziłem z kobietami do sklepów i robiłem to co lubią, prawda? Mają lustra, a wolą się w cudzych oczach przeglądać, heh
avatar
Bardzo dziękuję za liczne komentarze. Jestem jednak nimi trochę rozczarowany. To już zapomnieliście, że po szczycie w Brukseli naczelnik, witając na Okęciu ze swym dworem naszą zwyciężczynię, obwieścił wszem i wobec, że mamy liderkę zjednoczonej Europy. A przecież liderzy przywdziewają żółte odzienie. Dlatego szybko obstalowano takoweż, by pospólstwo wiedziało z kim ma do czynienia. A że podczas wykonywania wspólnego zdjęcia ktoś złośliwie ustawił liderkę w drugim szeregu, dlatego podskakiwała w momencie pstrykania.
Mnie żółty kolor kojarzy się ponadto z repelentami. A repelenty to środki chemiczne i fizyczne działające odstraszająco na szkodniki. Spróbujcie więc założyć żółtą koszulę i pójść na działkę. Zleci się wówczas wszelkie robactwo, byście mogli je spokojnie zniweczyć. Czyli kolor żółty przyciąga, więc stąd te makaroniarskie skojarzenia. Wiedzą o tym doskonale przybyszki zza wschodniej granicy. I to tyle.
avatar
Otóż to-legion,przeglądać się w oczach które kochają-wielkie prawdziwe lustro-brzydkie jest piękne.Z PROFILU WIDAĆ INACZEJ.-WSZYSTKO.
avatar
A co takiego robiłeś w sklepie legion?Fetyszyzm to zło.
avatar
Miała być widoczna, że hej!
Stąd ta kreacja od... KOKO SZPADELL

:D
avatar
Zgranych papug parka
Tych od pana Jarka
Tego co miał kota
Ona burmistrz szparka
On jakaś sierota
© 2010-2016 by Creative Media
×