Przejdź do komentarzyKsięga Rodzaju 13,14-18
Autor
Gatunekpopularnonaukowe
Formaartykuł / esej
Data dodania2017-12-24
Poprawność językowa
- brak ocen -
Poziom literacki
- brak ocen -
Wyświetleń1742

`I rzekł Pan ` Czyli słowo, dźwięk - nośnik informacji Wszechmogącego do Abrama `po odłączeniu się Lota od niego: Podnieś oczy swoje i spojrzyj z miejsca, na którym jesteś,` Czyli Abrama percepcja była z centralnie położonych gór Betelu, z daleka od miasta Betelu - religii zachodu i miasta Ai - religii wschodu, które nie są według wskazań Wszechmogącego `na północ i na południe, na wschód i na zachód,` Czyli we wszystkich kierunkach w zasięgu percepcji w szerokiej panoramie, bo z centralnie położonych gór Betelu, ziemi kanaanejskiej ` bo całą tę ziemię, którą widzisz, dam tobie i potomstwu twemu na wieki,` Czyli, bo całą tę piękną ziemię, którą masz w zasięgu percepcji wieloaspektowej z gór Betelu w szerokiej panoramie i szerokiej perspektywie ( Pwt 8). Bo całą tę ziemię dam tobie i potomstwu twemu na wieki `i rozmnoże potomstwo twoje jak proch ziemi,` Czyli i sprawię że potomstwa twojego będzie jak wirowej formy energii nośnika informacji ziemi `tak że jeśli kto zdoła policzyć proch ziemi` Czyli tak że nikt nie zdoła policzyć wirowej energii nośnika informacji ziemi `również potomstwo twoje będzie mogło być policzone` Czyli również potomstwo twoje, nie będzie mogło być policzone `Wstań i przejdź ten kraj wzdłuż i wszerz, bo tobie go dam` Czyli wstań z tego miejsca i nie przebywaj na jednym miejscu tylko przejdź ten kraj we wszystkich kierunkach, bo tobie ten kraj dam.` Wtedy Abram zwinął namioty i przybył, by zamieszkać w dąbrowie Mamre pod Hebronem` Czyli wtedy Abram po zwinięciu namiotów, wyruszył z centralnie położonych gór Betelu, i przybył na południe, by zamieszkać na pogórzu judzkim w Dąbrowie Mamre pod Hebronem` Tam zbudował ołtarz Panu` Czyli tam w Izraelu w ziemi danej Abramowi i potomstwu Abrama pod Hebronem. Wprowadził lokalny system ofiarniczy według wskazań Wszechmogącego.( Rdz.13,14-18)

  Spis treści zbioru
Komentarze (0)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
brak komentarzy
© 2010-2016 by Creative Media
×