Przejdź do komentarzyKsięga Rodzaju 16,6-11
Autor
Gatunekpopularnonaukowe
Formaartykuł / esej
Data dodania2018-01-03
Poprawność językowa
- brak ocen -
Poziom literacki
- brak ocen -
Wyświetleń1433

`Na to rzekł Abram do Saraj:` Czyli na te słowa rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji Abrama do Saraj: `Oto niewolnica twoja jest w ręku twoim,` Czyli oto niewolnica twoja jest do wykonywania twojej woli `zrób z nią, co ci się podoba ! ` Czyli w twojej niewolnicy wykonuj swoją wolę ` A gdy ją Saraj chciała upokorzyć,` Czyli a gdy Saraj chciała swoją wolę wykonać w swojej niewolnicy `uciekła od niej` Czyli wtedy niewolnica wykonała swoją wolę i uciekła od pani swojej Saraj `I znalazł ją anioł Pański przy źródle wód na pustyni,` Czyli i zastał niewolnicę posłaniec Wszechmogącego przy wykonaniu swojej woli przy źródle braku świadomości śmierci że wykonywanie swojej woli jest źródłem: konfliktów, cierpień i śmierci. I przy źródle braku świadomości życia, że wypełnianie woli Wszechmogącego Boga w nie negowaniu i w nie manipulowaniu rzeczywistych faktów i rzeczywistych słów Pisma Świętego Wszechmogącego Boga jest źródłem życia. W nowym systemie duchowo - informacyjnej całości `przy źródle na drodze do Szur` Czyli przy źródle braku świadomości śmierci, którym jest wykonywanie swojej woli i przy źródle braku świadomości życia, którym jest wypełnianie woli Wszechmogącego Boga. Na drodze braku świadomości źródła śmierci i życia, która prowadzi do Egiptu przez pustynie Szur `i rzekł: Hagar, niewolnico Saraj,` Czyli słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji do Hagar, ze świadomością jej statutu niewolnicy Saraj `skąd przychodzisz i dokąd idziesz ?` Czyli pyta troskliwym łagodnym głosem` A ona odpowiedziała: Uciekłam przed panią moją Saraj` Czyli a niewolnica była świadoma, że uciekła przed panią swoją Saraj `Na to rzekł do niej anioł Pański:` Czyli na niewolnicy świadomą odpowiedź, że Saraj jest jej panią. Rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji do niewolnicy Hagar posłańca Wszechmogącego ` Wróć do swojej pani i oddaj się pod jej władzę ! Czyli wróć do swojej pani Saraj i niech twoja pani swoją wolę wykonuje w tobie ` Rzekł jeszcze do niej anioł Pański : ` Czyli słowo, dźwięk, wibracja - następny nośnik informacji do niewolnicy Hagar posłańca Wszechmogącego. `Rozmnożę bardzo potomstwo twoje,` Czyli zwielokrotnię procesy rozradzania się ukończone urodzeniem potomstwa twojego ` tak iż z powodu mnogości nie będzie go można policzyć` Czyli tak iż z powodu zwielokrotnionego procesu rozradzania się ukończonego urodzeniem nie będzie można policzyć potomstwa twojego. `Nadto rzekł do niej anioł Pański:` Czyli oprócz tego rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji do niewolnicy posłańca Wszechmogącego` Oto poczęłaś i urodzisz syna,` Czyli u niewolnicy rozpoczął się proces rozradzania się ukończony urodzeniem syna - mężczyzny` i nazwiesz go Ismael,` Czyli i nazwiesz go Ismael według wykonywanej jego woli `bo Pan usłyszał o niedoli twojej` Czyli bo Wszechmogący słyszał o woli twojej pani Saraj wykonanej w tobie przez jej męża (Rdz.16,6-11)

  Spis treści zbioru
Komentarze (0)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
brak komentarzy
© 2010-2016 by Creative Media
×