Przejdź do komentarzyChujraki
Tekst 98 z 255 ze zbioru: Czarcie kopyto
Autor
Gatuneksatyra / groteska
Formaproza
Data dodania2018-01-16
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń1978

Ponieważ słowo chojraki jeszcze się na Publixo nie rozpowszechniło, aż Janko musiał je objaśniać przy pomocy PWN, czy tam SJP, użyłem w tytule słowa chujraki, no bo w takiej sytuacji jeden chuj, czy chojraki, czy chujraki. Zatem przyjmijmy, że chodzi o chujraków spod Częstochowy. Chujraki obroniły Jasną Górę przed Obywatelami RP - taką namiastką szwedzkiego potopu. Zatem jaki potop, takie chujraki Kmicice. A może Kuklinowskie? W każdym razie czym innym jest kibicowanie, a czym innym pajacowanie z tytułu bycia kibicem tej czy innej drużyny, tego, czy innego sportowca. Dopóki pajacowanie ma wymiar łagodnej groteski, to nic się nie dzieje, ale kiedy pajacowanie przybiera postać organizacji bojowej, to już jest gnój. Dlatego o tym napisałem, ponieważ bezpieczeństwem i porządkiem wokół Jasnej Góry zajmuje się policja i straż miejska, a nie kibice.


Wyobraźmy sobie, że w czasie ukrzyżowania Jezusa doszło do szarpaniny i przepychanek zgromadzonych wokół krzyża. Na tle osoby Chrystusa. W kwestii różnic światopoglądowych. Ale oczywiście wszyscy biorący udział to zwolennicy Jezusa. Dałem taki przykład, ponieważ Jasna Góra w polskiej tradycji ma znaczenie równe Golgocie, a może nawet większe.

  Spis treści zbioru
Komentarze (6)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Bardzo ciekawe skojarzenie i o tyle cenne, że przypomina znaczenie bardzo popularnego słowa.
avatar
Widzisz, Legionie, znowu znalazłeś się na dnie.
avatar
Lubisz Chujraków, Arsenie? Znam paru, mógłbym Cię z nimi poznać. Przekonałbyś się jakie to miłe i elokwentne towarzystwo. Nawet laski znam, co się zadają z chujrakami. Zajebiste laski. W odróżnienie od Ciebie, mam pojęcie o chujrakach. Uważaj, jak się kiedyś na nich natkniesz, bo wiesz, możesz zarwać np. za złe spojrzenie, albo za cichy chód po ulicy. Być może doczekasz się przeprosin, kiedy się wyjaśni, że Ty jesteś Polak patriota pierwszej wody, ale zanim się wyjaśni, to swoje odbierzesz. Pasuje Ci taki temacik?
avatar
Arsenie, nie żywię do Ciebie urazy, nie chcę Ci nic zrobić złego, itd..., ale musisz zrozumieć, że mi po prostu wisi. No, skoro nie boję się diabła, to czego mogę się bać? Niestety jestem też wyjątkowo mściwy. Rzadko się mszczę, ale jeśli już, to robię to systemowo, a jak skończę, to nie ma co zbierać. Cały swój jad przeznaczam na walkę z dobrą zmianą, a że jestem zodiakalnym skorpionem, to walczę do końca, przy czym jestem prawdziwym sadystą. Czyli jeślibym został usunięty z Publixo, to pojawię się na portalu Fronda z prawdziwie katolickim loginem i tam przy pomocy diabelskich sztuczek zemszczę się za to, że zostałem usunięty z Publixo. W ten sposób działam, czyli reakcja powoduje zwielokrotnioną i systemową kontrreakcję. Na Publixo jestem dla przyjemności, a na Frondzie mogę się pojawić w każdej chwili z czystej zemsty. Potem relację z tego zdadzą na Publixo moje trolle, które tylko czekają, żeby narobić gnoju. A walczę dlatego, że jestem wolnym człowiekiem i nie ma takiej siły na ziemi, która by mnie mogła okiełznać, poza milionem dolarów. Ale wtedy bym się przeprowadził do Ekwadoru, hehe. Z milionem dolarów, to wszyscy zdrowi na umyśle by stąd spierdalali w podskokach. Taka prawda o ojczyźnie naszej wspaniałej i o mnie.
avatar
No, dobra. My tu się orcujemy jak pies z kotem, a może już niedługo jak Tutsi i Hutu, a tymczasem nieudaczniki z PiS i pizdy z PO, Nowoczesnej oraz SLD, biorą hajs i dupami się śmieją z motłochu. Taka prawda.
A pisowcy mówią: opozycja totalna. Pizda, a nie opozycja. Wszystko obliczone na to, żeby naród sobie łby pourzynał, a oni przeczekają na dietach.
Porządzić jeszcze zdążą. Poza tym nie wiem, czy naród to rozumie, ale najlepiej być w opozycji. Rządzenie zużywa, nie mówiąc o tym, że to potworny ciężar dla tych, którzy myślą w kategoriach społecznych. Dlatego, że nie zarządza się własnym chlewem, lecz przestrzenią w której mieszkają ludzie różniący się od siebie jak ogień i woda.
A rozpusta była jak świat światem i będzie. Będą też osoby, dla których seks nie jest istotny.

Poza tym jest możliwe, że dożyję starości, a wtedy cały jad zejdzie ze mnie. Łeb spuszczę, zaszyję się w norze i oczy zamknę, żeby na to nie patrzeć. Świat jest piękny, ale ludzie są niezgodni jak diabły. Nie tylko w Polsce. Wszędzie, na całym świecie. Wciąż są kraje, gdzie sąsiad na sąsiada napada, gwałci, morduje. Może tak być i w Polsce, choć tu nie ma skrawka ziemi, który by krwią nie był znaczony.
avatar
/Ścigane prawem i karalne w Unii/

szczucie jednych ludzi przeciwko drugim zawsze kończy się pogromem. Tak było na wszystkich szerokościach geograficznych, wyłączając chyba jedną tylko Antarktydę.

Jeżeli tych kompulsywnych zapienionych podżegaczy i szczwaczy skutecznie nie usunie się u nas z przestrzeni publicznej, będziemy mieli - w katolickiej i tak cywilizowanej Polsce - j a t k i.

Wk... ieni ludzie przejmą rolę wymiaru sprawiedliwości - i kata.

Ostatni lincz w Polsce miał miejsce naprawdę bardzo niedawno
© 2010-2016 by Creative Media
×