Przejdź do komentarzyKsięga Rodzaju 41,36-39
Autor
Gatunekpopularnonaukowe
Formaartykuł / esej
Data dodania2018-04-17
Poprawność językowa
- brak ocen -
Poziom literacki
- brak ocen -
Wyświetleń1231

`Żywność ta będzie zapasem dla kraju na siedem lat głodu, które nastaną w ziemi egipskiej, i kraj nie będzie wyniszczony przez głód` Czyli żywność ta, produkty rodzajów i produkty z jednego rodzaju informacji (Rdz 18,8) będą zapasem, nagromadzoną żywnością produktów rodzajów informacji, do czasu gdy będzie głód, brak żywności, produktów rodzajów informacji i produktów z jednego rodzaju informacji w kraju plemienia Chawili, syna Kusza przeklętego potomka Chama (Rdz 10,6-7; 9,25) Na siedem lat lunarnych według miesiąca synodycznego i syderycznego, głodu, brak produktów rodzajów informacji i produktów z jednego rodzaju informacji, które nastaną po siedmiu latach lunarnych według miesiąca synodycznego i syderycznego. Wielkiej obfitości wszelkich produktów rodzajów informacji i produktów z jednego rodzaju informacji (Rdz 18,8) w ziemi egipskiej, umowna nazwa kraju plemienia Chawili, syna Kusza, który nie będzie wyniszczony, zaprzestanie informacyjnych oddziaływań, rodzajów informacji we wszechinformacji ze wszechinformacją przez głód, brak produktów rodzajów informacji i produktów z jednego rodzaju informacji `Podobało się to faraonowi i wszystkim jego dworzanom` Czyli mowa słów Józefa, syna Jakuba podobała się faraonowi i wszystkim jego dworzanom, którzy wykonywali czynności dla faraona `Rzekł tedy faraon do dworzan swoich: Czy moglibyśmy znaleźć innego męża, który miałby ducha Bożego tak jak ten ? ` Czyli rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów faraona do dworzan swoich: Czy moglibyśmy znaleźć innego męża, jak ten, który miałby ducha, myśli Boga Wszechmogącego jak ten, Józef, syn Jakuba `Do Józefa zaś faraon rzekł: Skoro Bóg oznajmił ci to wszystko, nie ma nikogo, kto by był tak rozsądny i mądry jak ty` Czyli do Józefa, syna Jakuba zaś faraon rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów faraona do Józefa, syna Jakuba, skoro Bóg Wszechmogący oznajmił Józefowi, synowi Jakuba to wszystko, to nie ma innego, kto by był tak rozsądnym w zarządzaniu i tak mądrym w postępowaniu jak Józef, syn Jakuba Rdz 41,36-39)

  Spis treści zbioru
Komentarze (0)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
brak komentarzy
© 2010-2016 by Creative Media
×