Przejdź do komentarzyKobieta - zjawisko fizyki
Tekst 20 z 20 ze zbioru: ona-ja-kobieta
Autor
Gatunekobyczajowe
Formawiersz biały
Data dodania2018-12-11
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń1587

Kobieta – zjawisko fizyki


I

lżejsza(?) niż piórko

unosi w eter

królowa iluzji



II

wabi kolorem

w esach-floresach

pstryk



III

transparentna na zewnątrz

znika w momencie

mydlana bańka





Erato, 17.09.2018


  Spis treści zbioru
Komentarze (11)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Erato, już się zastanawiałam, gdzie się podziewasz, niczym eteryczna istota, umknęłaś. :)
Miło czytać te zwiewne mini. :)
avatar
A umknęłam w jakieś paskudne przeziębienie i próbuję je poskromić. Ale już mi trochę lepiej, bo przeglądam publixo, właśnie przeczytałam 3 "odcinki" cudnych historii Arcy i padłam ze śmiechu. Pozdrawiam cieplutko Gruszko:) A i zapomniałabym, nastroiłaś świątecznie pastorałką :-)
avatar
Jeszcze 2 pastorałki dodam przed Świętami. :)
Miło Cie widzieć :)
avatar
:) małe ulotne cudeńka!
avatar
Dziękuję Agnieszko:-) ulotne prawie takie jak my:)
avatar
Od "piorka" lżejsza na pewno :p

:-)))
avatar
O tak, Befano takie lekkie:-)))

A wiecie Dziewczyny, w ubiegłym roku, znajoma mojego kolegi zmieniła zdjęcie profilowe na fb na zdjęcia palca zasłaniającego obiektyw, w efekcie ciemna plama w ramach akcji biała wstążka i zachęcała dziewczyny do podobnego działania. Proste rozwiązanie i bardzo uświadamiające: znikają zapachy, kolory i kształty:) a one chyba pożądane są??? Pozdrawiam wszystkie Panie a i naszych Panów Publixowych :-)
avatar
Całe - Wy, choć można by tak jeszcze ...
avatar
Oj, pięknie o kobiecie, mizoginom się nie spodoba :)

Mizoginom w spódnicach też nie :)
avatar
Dzięki Mikesz, ja chetnie poczekam na jeszcze w Twoim wykonaniu:-) bo co jak co, ale Wy to chyba tez nas już znacie:-)))

Yakamoz, w spódnicach czy bez, muszą się zmierzyć z taką prawdą :-))) pozdr.
avatar
W starohebrajskim przysłowiu *kobieta dźwiga trzy spośród czterech węgłów domu*.

I to już jest jakaś wprost niewyobrażalna fizyka (patrz tytuł wiersza) - a nawet mechanika? - kwantowa...

wabi kolorem
w esach-floresach
pstryk

(vide II strofa)

... i już, facet, leżysz!
© 2010-2016 by Creative Media
×