Przejdź do komentarzyJeśli nie ma Miłości
Tekst 18 z 34 ze zbioru: Zapiski z pandemii
Autor
Gatunekfilozofia
Formawiersz / poemat
Data dodania2020-10-05
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń1186

Jeśli nie ma Miłości -

- - - - - - - - - - - - - - - - -

nie ma nic


Nie istnieje

idealna próżnia


Ani ciemność

żadne światło


lub mgła


5.10.2020

  Spis treści zbioru
Komentarze (7)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Pięknie.Pozdrawiam jak najserdeczniej.
avatar
Świat to nasza wyobraźnia i świadomość tak naprawdę nie ma niczego:)
avatar
Potrzebuję wiedzieć dlaczego nie mogę zamieścić wiersza.Problem polega na tym, że wyświetla się od razu podgląd i nie mogę tego zmienić.
Czekam na podpowiedź i oczywiście serdecznie pozdrawiam.

Elżbieta
avatar
Miłość w odkryciu jej głębszego sensu daje wszystko.
avatar
"Deus caritas est (łac. „Bóg jest miłością”) – pierwsza encyklika napisana przez papieża Benedykta XVI. Poświęcona jest miłości, w jej wymiarze seksualnym, społecznym i nadprzyrodzonym. Papież podkreśla w niej, że miłość Boga i miłość bliźniego są nierozłączne i stanowią jedno przykazanie. Została ogłoszona i opublikowana 25 stycznia 2006 roku w ośmiu językach (angielski, francuski, niemiecki, włoski, łacina, polski, portugalski i hiszpański). W 42 paragrafach papież pisze na temat wątku miłości, porusza temat charytatywnej działalności Kościoła i relacji między wiarą i polityką."

To tak, celem przypomnienia :)
avatar
Cytat:

"kawka, 7 godz. temu (09:12)
Potrzebuję wiedzieć dlaczego nie mogę zamieścić wiersza.Problem polega na tym, że wyświetla się od razu podgląd i nie mogę tego zmienić.
Czekam na podpowiedź i oczywiście serdecznie pozdrawiam.

Elżbieta"

Obok "podglądu" jest równocześnie możliwość: "cofnij do poprzedniej edycji" i w to polecenie się klika. Następnie nanosi poprawki, wraca do "podglądu", czyta.
Kiedy już wszystko "ok", wówczas przyciska "zatwierdź".

Serdecznie :)
avatar
Przepraszam za niska ocenę niechcący coś źle nacisnąłem
Pozdrawiam:)
© 2010-2016 by Creative Media
×