Przejdź do komentarzyStop transplantologii
Tekst 58 z 100 ze zbioru: Prawda ponad wszystko
Autor
Gatunekpoezja
Formawiersz / poemat
Data dodania2021-02-28
Poprawność językowa
- brak ocen -
Poziom literacki
- brak ocen -
Wyświetleń878

Może problem jest

A może go nie ma

Na innej witrynie

Ciekawa sukienka

Kotlet wegański ze soi

I piesek w wakacje porzucony


A ja krzyczę stop transplantologii

Bo jest czarny i przerażający

Rzeczywistości wymiar trzeci


Tam cięte są dzieci



Meksyk. Dwóch Polaków przyleciało do pracy. Wycięto im narządy (wprost.pl)

  Spis treści zbioru
Komentarze (9)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Ale jak Autorowi - co nie daj, Boże! - już dzisiaj będzie potrzebne serce, to co Pan zrobisz??
avatar
To nie transplantologię, a handel narządami trzeba zastopować!
avatar
Jeżeli nie jesteśmy w stanie zapobiec mordom dla narządów to powinniśmy zamknąć tą dziedzinę .
Przypuszczam że skala tragedii przewyższa pożytek.

A że cicho w mediach na ten temat to powinno właśnie nam spotęgować podejrzliwość co do skali okropieństwa .

Niedawno dowiedziałem się że pewien Żyd - chyba Rockefeller miał przeszczep serca trzykrotnie.
A skąd miał te serca ?
Zapotrzebowanie wygenerowało hańbę porównywalną tylko z holokaustem jak nie gorszą .
Tak myślę że bez nauki kościoła i bez jego moralnej władzy będziemy mieli takie skutki .
avatar
W styczniu 2020 r. (przed pandemią) wykonano w Polsce 114 przeszczepów. Kolejka oczekujących wynosiła kilka tysięcy ludzi.

Masz tylko j e d n o życie. Na przejściu dla pieszych jakiś pijany w bmw pozbawi cię twojej wątroby i lewego płuca.

Twoją jedyną szansą jest dzisiaj transplantacja
avatar
Nie odpowiadasz za handel narządami, za handel dziećmi, za handel kobietami, za handel narkotykami, za handel bronią, za cały ten kramarski handel wszystkim, bo "wszystko jest na sprzedaż" (patrz znany film A. Wajdy z 1969 r.)

Chcesz żyć
avatar
Chcę żyć ale nie za cenę innego życia .
Nie przypuszczam żeby można było uregulować i mieć pod kontrolą to zjawisko bo zawsze będzie popyt.
Zawsze znajdzie się księga typu talmud i da pozwolenie.
avatar
Ojciec oddaje nerkę własnemu dziecku, ryzykując swoje życie. Tak zrobił słynny polski bokser, Przemysław Saleta
avatar
Nie odpowiadamy za to, co robią bandziory. Ratujemy życie najbliższych
avatar
No tak jest wiele wariatów przeszczepów ...
A da się za pysk złapać kliniki w Te Awiwie lub Waszyngtonie ?
A może by pokusić się o statystyki ile ginie dzieci na świecie dla organów - 50 tys- 100 tys lub 150 tys .
A ile robi się przeszczepów ile jest motocyklistów co giną bez sensu ?
Zapewne na przeszczepy od rodziny należy pozwolić ale to znajdą i na to sposób .
Może będą adoptować ofiary ?:-)
Do czasu regulacji zakazałbym i już . Tylko od rodziny
.
© 2010-2016 by Creative Media
×