Przejdź do komentarzyOd siebie
Tekst 59 z 100 ze zbioru: Prawda ponad wszystko
Autor
Gatunekobyczajowe
Formaartykuł / esej
Data dodania2021-04-06
Poprawność językowa
- brak ocen -
Poziom literacki
- brak ocen -
Wyświetleń927




Pandemia czy propaganda ?


Pod każdym względem obecna sytuacja nie odbiega od poprzednich lat – tak twierdzą badacze tematu.

Ilość zachorowań jest nawet znacznie mniejsza niż normalnie w sezonie grypowym.

Ilość zgonów z powodu grypy podobnież też bywała większa i to znacząco.

Oczywiście przebieg choroby może okazać się ciężki, co działa na wyobraźnię .

Zachodzi jednak podstawowe pytanie – kiedy można nazwać grypę epidemią ?

Jaka musi być ilość zgonów ( tych prawdziwych) i jaka ilość osób chorych? Oto  pytanie, które pomoże otworzyć oczy, gdy porówna się zestawienia z latami poprzednimi.


Od siebie mogę tylko dodać, że przyłapałem wielokrotnie media na propagandzie ,,covidowej ,, i z prawdziwym bólem patrzę na ogromne ograniczenia .

Najbardziej bulwersujące jest zamykanie służby zdrowia oraz szkół, a godzina policyjna w niektórych krajach dosłownie przeraża.

To co jeszcze jest trudne dla mnie do przełknięcia to dość powszechna akceptacja tego stanu rzeczy -,takie mentalne dopasowanie się.  Niewielu dostrzega wręcz groteskowy stan rzeczy z symbolicznymi już maseczkami.

Szczepionki !!!!!! Krzysztof K. i nie tylko. Nie mogę o tym pisać, taką mam złość na tą powszechną wiarę oraz niezwykłe przebiegłą kampanię ogłupiania......


Perspektywa


Podobnież nie wrócimy już do stanu sprzed ,,pandemii,,-tak mowi minister zdrowia -......Ciekawe co miał na myśli ?

Czyli  król nagi - jeszcze przez długi czas będzie łaził ze swymi klejnotami na wierzchu, ubliżając intelektualnej godności narodu. Ciekawe tylko, kiedy owe dziecko przemówi – a może i nim też zajęli -przebiegli krawcy. .....







  Spis treści zbioru
Komentarze (12)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
to dotyczy całego świata
ktoś/coś ma jakiś cel w tym co się dzieje
a że ludzie ogłupieni?
śmieją się jakieś teorie spiskowe - to już nie teoria - to praktyka
ktoś kiedyś napisał - "ludzie są w stanie uwierzyć we wszystko, oprócz prawdy".
avatar
idzie bida
czas na opaski
z gwiazdą kowida?

i na numery myślącym bite
auswajs! kontrola!
rączki umyte?
avatar
No ciekawe
jaka przyszłość
Na człowieka czeka - może i bieda .
Coś knują - sk.... y
avatar
https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114881,26951394,francja-ministrowie-mieli-raczyc-sie-kawiorem-i-szampanem-na.html#s=BoxOpMT
avatar
"wadza" sie bawi
kowida się nie boi
może oni wiedzą
kto/co za tym stoi
avatar
To jest kolejny dowód na to, że lecą z nami w ciula. To zmowa globalistów na zrobienie wielkiej kasy, a ciemny lud łyka propagandę wirusową jak stonka ziemniaki. Te śmiercionki, lockdawny, kagańce na twarz to jedna wielka lipa, jak powiedział młody Tusk na przesłuchaniu sejmowym w sprawie AmberGold. Lud uwierzy we wszystko, a ktoś zaciera ręce.
avatar
Nie wiem czy potrafiłbym zaakceptować godzinę policyjną jak we Francji.
Najgorsze że robią co chcą.
Przeraża mnie jeszcze jeden fakt. Gdy rozmawiam z kimś o pandemii i ją neguję prawie wszyscy się denerwują i nie chcą rozmawiać. Obawiam że taka postawę można medialnie wywołać..... I to by była tragedia oraz dowód na totalna kontrolę społeczną . Posiadając to narzędzie - można zrobić dosłownie wszystko.
avatar
Miesiąc temu zarzuciłeś mi, że stawiam tezy a potem według nich krytykuję. Zwyczajnie, potrafię obronić to co piszę. Tak, jak w sprawie pijanego kościelnego, który zabił swojego proboszcza. Nie Natchnęły go do działania lewactwo i Unia Europejska, ale wódka polska.
Na banialuki foliarzy, którzy negują pandemię, nie widza związku miedzy maseczką a zakażeniem roznoszonym drogą kropelkową, wierzą w morgelony, chipy, zabójcze 5G, światowy spisek, biją brawo pajacom w rodzaju "Czujnego", a nie są w stanie przyjąć do wiadomości faktów, po prostu szkoda czasu.
Omyłkowo wstawiłem ten komentarz pod twoim wcześniejszym Utworem, zgłosiłem do administracji.
avatar
Kiedy idziesz do piekarza, nie oczekujesz chyba, że kupisz tam adidasy! Nie pytasz rybaka, po ile jest kilo sera, prawda?

To dlaczego dzisiaj leczysz się u kominiarza??

Może dlatego, że obezwładniający rozum, ogłupiający strach nie tylko nie pozwala ci myśleć racjonalnie - ale w ogóle /jak kontakt światło/ ten strach wyklucza wszelkie myślenie?!
avatar
Tylko w bajkach
Król jest nagi.
Głupszej
Już nie znamy blagi.
avatar
Strach ogłupia. Nie boimy się nikogo - i niczego!
avatar
sądząc po Pani tekstach
Pani sie nie boi
Pani jest PRZERAŻONA
© 2010-2016 by Creative Media
×