Przejdź do komentarzyCzego szuka Tomek?
Tekst 20 z 25 ze zbioru: Pastewne
Autor
Gatunekobyczajowe
Formaproza
Data dodania2021-03-07
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń820

CZEGO SZUKA TOMEK?

Ten widok wszyscy doskonale znają: człowiek ze smartfonem w dłoni, wpatrzony w jego ekran. Pół biedy, jeśli siedzi gdzieś, ale jeśli idzie tak ulicą? A już najbardziej mrożące krew w żyłach są widoki, gdy ja trzymam pilota od suwnicy, a zapinający pasy pod ładunkiem wgapia się przy tym w ekran swego telefoniku.

Tomka nie widziałem, by grzebał w telefonie w pracy – nie, on angażuje się w pracę i na niej się skupia. Ale wysyła kolegom znalezione w sieci filmiki. Bardzo to specyficzne obrazy.

Mariusz pokazał mi jeden z nich. W wolnej chwili – jest przerwa – rozmawiam o tym z kolegami. Pytam, czy widzieli te filmy od Tomka? Ten z Murzynem? Damian pyta, czy to chodzi o ten obrzydliwy? Nie chce wdawać się w opisy szczegółowe, by nas nie zbrzydzić. O – myślę sobie: więc to stały trend, te internetowe eksploracje. Nie, ja widziałem taki, na którym pani dogadza sobie ( seksualnie) palcami, a jednocześnie pierdzi.

No więc Tomka fascynują takie niezwykłe ludzkie aktywności, tropi ich ślady w sieci. A mnie zastanawia to, co Tomek wpisuje w wyszukiwarkę, by je znaleźć? Co trzeba wpisać, by trafić na palcówkę z pierdzeniem?


  Spis treści zbioru
Komentarze (3)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Na tytułowe pytanie w takich razach odpowiadamy:

- Każdy Tomek szuka s w o j e g o guza na miarę własnych potrzeb. I zawsze go znajduje.
avatar
Na końcowe zaś pytanie jest odpowiedź taka:

- W tym czasie, kiedy Tomek szuka guza, pani od palcówek*) nie ma żadnego innego wyboru.

.....................

*) pani od palcówek - placówki to wirtuozowskie ćwiczenia w grze na instrumencie
avatar
Jakie palcówki trenują panowie /muzykanci/ od palcówek na własnym instrumencie, internet milczy
© 2010-2016 by Creative Media
×