Przejdź do komentarzyNiech kropną trzy długie serie z Maxima
Tekst 49 z 255 ze zbioru: Arcydzieło
Autor
Gatunekprzygodowe
Formaproza
Data dodania2021-05-03
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń850

- Towarzyszu pułkowniku. U mnie jest już medal, ale chciałbym mieć jeszcze jeden. Ten, który mam, radziecki. Ale polskiego jeszczio niet - Czernousow odchylił klapę wojskowego płaszcza i zademonstrował dyndające cacko.

- No dobrze - odwrócił się pułkownik. - Możecie wziąć udział w akcji. Ale przypilnujcie mi w czasie szturmu tego tu, mordokleja - wskazał na Tomusia, który żuł cukierka.

- Tak toczna, towariszcz komandir.

Tomuś żuł mordokleja. I jakby się doklejał do Czernousowa w czasie marszu. Podchodzili blisko, po cichu, nieopodal słychać było odgłosy toczących się armat i rozkazów wydawanych w obcym języku.

Nagle, akurat w tym samym momencie, kiedy Tomuś mlasnął, niebo przciął błysk. Jeden, drugi, a potem trzeci. Czerwone serie.

- Huuuurrrraaaa!!!!!!!!!!! - zawył Czernousow, a wraz z nim cały batalion.

Zwalili się jak niedźwiedzie na gniazda karabinów maszynowych, wygniatając je niczym brzęczące osy.

Czernousow policzył po akcji tych co wziął do niewoli. Było ich 375. Z czego tylko trzydziestu nadawało się do uprawiania seksu. Reszta poszła na roboty.

  Spis treści zbioru
Komentarze (9)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Arcydzieło, super! A w dodatku bardzo poprawnie. Brawo!
avatar
To u mnie dzisiaj święto. Niech zanotuję, 3 maja. Bardzo dziękuję za uważne sprawdzenie.
avatar
No to żebyś nie był taki zadufany w sobie, zwrócę uwagę, że w tytule powinno być maxima, czyli małą literą. Podobnie jak wołga (samochód), kałasznikow (karabinek), nysa (samochód), mercedes (samochód).
avatar
Ciężki karabin maszynowy wz. 1910 zaprojektował amerykański konstruktor Hiram Maxim
avatar
Ale tutaj wcale nie chodzi o trzy długie serie z tego maxima!

(patrz tytuł i wcześniejsze perypetie wszystkich tych bohaterów)
avatar
A ilu tych bohaterów było?

Przeczytajmy uważnie ostatnie szumne frazy
avatar
Jeżeli do seksu - jak w ulu - nadaje się tylko 30, to cała reszta idzie/leci do roboty
avatar
Maxim - to na nasze Maksim, popularne rosyjskie imię bardzo męskie
avatar
Dziękuję Panie Janko za motywację.

Dobromir. Twoja wiedza jest wszechstronna.

Pani Emilio. Pani wie, że Panią lubię. Więc komentarz jest zbędny.
© 2010-2016 by Creative Media
×