Przejdź do komentarzyAmbasador Brzeziński
Tekst 230 z 255 ze zbioru: Czarcie kopyto
Autor
Gatunekpublicystyka i reportaż
Formaartykuł / esej
Data dodania2021-07-18
Poprawność językowa
- brak ocen -
Poziom literacki
- brak ocen -
Wyświetleń741

Ambasadorem USA w Polsce zostanie Marek Brzeziński, syn Zbigniewa Brzezińskiego, który mówił o PiS, zanim jeszcze doszedł do władzy, tak:


https://www.youtube.com/watch?v=YkrGGKLtuBM


Amerykanie w ten sposób pozdrawiają wszystkie pisowskie Polki i Polaków.

  Spis treści zbioru
Komentarze (10)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Brzeziński miał całą masę mądrych i głupich wypowiedzi.
Dla mnie gangster a zarazem głupek z Iranu.
A PiS to nie jest przedstawiciel narodu tylko ameryki i Izraela . Covid - przykładem dosadnym .
avatar
Rozar, czegoś nie rozumiem... przecież to naród polski wybierał opcję polityczną, a potem Prezydenta i całą resztę.
Czasami nie wiem, skąd ludziska mają taką wiedzę, skoro uważają, że PiS, to pro putinowski rząd. Co potwierdza bardzo serdeczno-wesołe przywitanie Tuska z Putinem w Smoleńsku, że o wesołych fotkach z lekarzami w prosektorium z ofiarami zamacho-katastrofy, niejakiej Kopacz... nie wspomnę.

Straszna kołomyja polityczna. Komuś bardzo zależy na tym chaosie, bo naród skłócony i skołowacony, jak odyniec na truflach.

A skąd u licha, Rozar, Ameryka i Izrael, do diaska!

Trumpa już nie ma, a ten staruszek Biden, to Bidulka. Potyka się na schodach do samolotu i ciągle mam wrażenie, że coś mu dolega.

Jeżeli masz te wszystkie wiadomości z Twoich źródeł
covidowych, to wszystko już rozumiem.

Dla mnie PiS jest jak najbardziej przedstawicielem narodu, a PO, przedstawicielem Niemieckich kierunków zlewicowania Polski, uzależnienia gospodarczego i wreszcie PO nie rości do Szwabów żadnych pretensji o reperacje i to się Niemcom najbardziej podoba.

Rozar, skoro TVN jest amerykański, jak twierdzą niektórzy, to my, chadecko-prawicowa część Polaków, opowiadająca się za PiS, nie bardzo rozumiemy skąd taka niechęć nasza do TVN? To przecież nielogiczne, twierdzić, że rządy są pro amerykańskie, bo TVN i TVP wykluczają się programowo. Mało osób wie, że znaczna część "amerykańskiego" TVN należy również do dwóch poważnych oligarchów rosyjskich, co znakomicie pasuje do wojny propagandowej Putina względem Polski i potwierdza wrażą robotę TVN względem PiS.
A co do covidu, Rozar, nie jestem w stanie już tego Tobie tłumaczyć... szkoda, że poszedłeś tym pełnym nonsensów tropem i uważasz covid za międzynarodowy spisek bliżej nieokreślonych gangsterów politycznych.
avatar
Ja się z Rozarem mogę nie zgadzać co do filozofii i wizji na społeczeństwo, ale on ma swoje stałe poglądy i to trzeba docenić, a każdy widzi jak PiS wchodzi w dupę Amerykanom i Żydom. Dziesiątki miliardów dolarów już popłynęły do Ameryki, a za to będzie baza, którą będziemy finansować. Najlepiej to scedować na Amerykanów prawa do naszych funduszy unijnych, a oni już resztę sami załatwią, nie? A Żydzi to nawet w rządzie są, nie mówiąc o polskich mediach. Myślisz von Knoedel, że ludzie tego nie widzą? Nie widzą, że PiS ich oszukał?
avatar
Politologia zachodnia NIE JEST politologią polską: to są d w i e bardzo różne politologie.

Jak to się ma do amerykańskich Brzezińskich herbu Trąby z Brzezin?
avatar
Co bardzo znamienne:

kiedy w 1994 r. zaproponowano mu w Polsce fotel prezydenta, Zb. Brzeziński propozycję odrzucił
avatar
Gdzie

- ty, ten Polak tak mały -

znajdziesz Wielkiego Brata

?

W zaświatach

??
avatar
Ambasador Brzeziński NIE ZNA polskiego języka, bo tak go wychował jego ojciec-geostrateg, doradca kolejnych trzech prezydentów USA
avatar
Śmiech na sali
Od morza do hali*),
Gdy otwiera usta
Nasz Mark z tego USA!

....................

*) hale - łąki w Tatrach
avatar
Mamy za Atlantykiem wielu znakomitych fachowców posługujących się wzorcową polszczyzną. Dlaczego wybieramy kogoś, kto nie ma żadnych łączy z Polakami?

Chodzi o to, by służył kolejnym prezydentom Ameryki

??
avatar
Staropolska mądrość uczy:

Nie chwalmy dnia przed zachodem /słońca/.

Może ten Mark dla przyszłości Polski będzie dużo lepszy niż jego father...

OBY
© 2010-2016 by Creative Media
×