Przejdź do komentarzyAnioł śmierci - przypomnienie
Tekst 151 z 189 ze zbioru: Garb
Autor
Gatunekpoezja
Formawiersz / poemat
Data dodania2021-07-25
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń823

W związku z coraz większą ilością zgonów po pseudo szczepionce na covid oraz coraz większą ilością ujawnianych zgonów ludzi starszych ściśle powiązanych z owym preparatem, ponownie publikuję wiersz o odpowiedzialności służby zdrowia  - lekarzy i pielęgniarek .


W momencie pierwszych wątpliwości powinni zaniechać szczepień.




Najbardziej bulwersującym przypadkiem tragedii jaka dokonała się poprzez szczepienia to śmierć dwunastoletniego chłopca z Rzeszowa, który zmarł na drugi dzień po przyjęciu tego eksperymentalnego szczepienia. Potem powiesiła się jego matka, która go namawiała i zaprowadziła na szczepienie .


O zgrozo LUDZIE !!!


https://www.facebook.com/Artha.Dorota.Gudaniec/videos/323230186206320



Anioł śmierci


Tym razem

Anioł śmierci

Nie był spektakularny

Nie posiadał skrzydeł

Nie był nawet wysoki

Nie grały mu bębny

Ni pomruk złowieszczy

Trzask kości łamanych

Lub gromów niebieskich

Nie było wojny

Krwi lamentów i trwogi


Anioł był kobietą

W białym fartuchu

Z delikatnymi dłońmi


  Spis treści zbioru
Komentarze (20)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Mam nadzieję, że nie dojdzie u nas do szczepienia dzieci tym bardziej, że jesteśmy w fazie badań nad polską szczepionką i polskim lekiem.
Nie słyszałam, żeby u nas szczepiono dzieci wakcynami wektorowymi.
avatar
Thanatos Jacka Malczewskiego to też śmierć jako kobieta! Powodzenia!
MS
avatar
Kobieta anioł to częste określenie a przecież anioł to on.
avatar
Anioł śmierci Samael , Josef Mengele:)

Łatwo przyjąć coś z ciekawości i żyć z czasem jednak stracić wszystko, chcąc życie zachować ci co chcą żyć zginą z dobrodziejami ,przywódcami:)

Pozdrawiam:)
avatar
O, nie było łatwo, pierwsi na szczepienia szli ponoć z obowiązku.
Pozdrawiam także.
avatar
Dziękuję za komentarze
- Staram się ogarnąć sytuację i widzę jedynie zaostrzający się konflikt ..... trudno mi nawet wyobrazić wyciszanie sprawy.
To tak daleko zabrnęło że ............... ?
avatar
Rodacy dzień po dniu masowo giną "po spożyciu" jak nie na jezdniach, to na rusztowaniach, pod kołami "pendolino" lub innego ciągnika marki "ursus" czy w napranej kąpieli , ale

o tym nikt uporczywych jak powracająca czkawka tekstów /pouczających pijany naćpany lud/ nie napisze!

Dlaczego nie napisze??

Piszmy bzdury
Po raz wtóry!
Może jakiś Bury
Jak pelikan piknie
Bzdury takie łyknie!
avatar
Anioł był kobietą,
Choć to chłopa kawał,
Pisać wciąż coś nie to,
W końcu paść na zawał -
Ot, na ławie kawa!
avatar
"Anioł był kobietą,
Choć to chłopa kawał,
Pisać wciąż coś nie to,
W końcu paść na zawał -
Ot, na ławie kawa!"
Szanowna Pani, z teologicznego punktu widzenia anioły nie posiadają płci. Zwyczajowo jednak w polskim języku odpowiadają im formy rodzaju męskiego, ponieważ samo słowo "anioł" jest tego rodzaju. z drugiej strony anioły w liczbie mnogiej są niemęskoosobowe, ale aniołowie - męskoosobowi (Poradnia Językowa).
avatar
Mie trwożą informacje o zgonach ściśle powiązanych ze szczepionkami.
Jest tego coraz więcej i więcej
Mamy też sporą ilość powikłań poszczepiennych u sportowców oraz trenerów .
Robi sie tego sporo . W moim mniemaniu powinno się nazwać sprawy po imieniu - oni zostali zamordowani. Nie inaczej . Gdyby nie ta histeria i straszenie covidem nadal by żyli .
avatar
Powiem to i n a c z e j:

nazywanie w tekście (patrz kontekst) pielęgniarek, lekarzy, farmaceutów aniołami śmierci poskutkuje lawiną pozwów /o zniesławienie/ przeciwko Autorowi
avatar
Ad vocem:

z teleologicznego punktu widzenia upadli aniołowie byli /i są nadal/ mężczyznami, gdyż współżyli z ziemskimi kobietami

/w mojej miniaturce są oni kolokwialnie nazwani "chłopami"/
avatar
Rozar, trwożą, trwożą, wszak były protesty.Mnie przerażają te ciągłe podziały do którego dołączą:zaszczepieni i nie.Na jednej z imprez, o której słyszałam, zaszczepieni mają bezpłatny wstęp.


Emiliapinkowska, polemizowałabym.Wiem,że nazywano je imionami męskimi, choć w islamie chyba nie.
W wizji świętej Katarzyny anioł ukazuje się jako dziecko bez żadnej płci. Ogólnie, anioł to byt.
avatar
emiliapienkowska*
avatar
Skupmy się na meritum tego tekstu.

Powtarzam to po raz n-ty:

szkalowanie dobrego imienia ludzi


- tutaj przedstawicieli świata medycyny -

kończy wyrok skazujący na sali rozpraw.

Tekst do natychmiastowego usunięcia
avatar
Emiliapienkowska, zrozumiałam, że tu chodzi raczej nie o ludzi a raczej symbol.
avatar
Kiedy Autor - odstukać w niemalowane! - zachoruje,

/co nie daj, Boże! Amen. Oby żył w szczęściu i w zdrowiu
100 lat i 200!/

to do kogo się zwróci ze swoim niedomaganiem?

Do aniołów śmierci??

Nie? Nie do aniołów śmierci??

Do kogo więc?

Gdzie chcą się leczyć antyszczepionkowcy??
avatar
No, jak to? U lekarzy antyszczepionkowców chyba?
avatar
Lekarze-antyszczepionkowcy na swoich studiach mieli big problem z mikrobiologią - której w ogóle nie zaliczyli! - i swoje medyczne papiery kupili w internecie
avatar
Wiesz Emilio że jest dokładnie na odwrót .
Wielu lekarzy którzy podważają politykę rządu jak i samą pandemię to uznani specjaliści oraz główny epidemiolog kraju przez wiele lat.
Za to rządowa komisja czy tam rada jest zupełnie nieosiągalna i nie ma z kim polemizować ani nawet zadać pytanie . Jednak jeżeli już jakiś lekarz się wypowie to albo ma w życiorysie współpracę z big-farma albo problemy z prawem .
Sumując Emilio - przyjrzyj się - szczepienia są promowane przez celebrytów i sportowców a żaden autorytet nie chce się podkładać.
Emilio to co mówia to totalne bzdury - przysłuchaj się i przeanalizuj .
Polecam eksperyment - powiedzmy że przed pandemią określasz jak ewentualnie taka pandemia mogła by wyglądać .
No pomyślmy .....
No to klinika ta i tamta twierdzą to i tamto
W Zurichu określono to i tamto
Statystyki z Niemiec i ze Szwecji - tu źle ale tam zupełnie nie ma .
Maseczki - analiza - ci tamto a tamci zaprzeczają .

Tak powinno być - ale jest tylko na źle - bez analizy i bez dyskusji - bez programu ,,warto rozmawiać ,, ale za to z niechęcią do tych co podważają .

Przypuszczam że zwyczajnie zostałaś zatruta .
Wyłącz TV - a przejrzysz na oczy.
© 2010-2016 by Creative Media
×