Przejdź do komentarzyDylematy
Tekst 20 z 170 ze zbioru: wiersze okolicznościowe
Autor
Gatuneksatyra / groteska
Formawiersz biały
Data dodania2012-02-17
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń3227

Dylematy


być martwym poetą, czy żywym grafomanem

być żywym poetą, czy martwym grafomanem


kolejna bitwa o dobro poezji przygasła

cel jeden, trzy strony

za, przeciw, ani za ani przeciw


trzeba się rozejrzeć pochować trupy

rannych opatrzyć zanalizować

wystarczy iskra

i nowa bitwa


o poezję


ani za, ani przeciw analizują

czy wygra wartośc poezji

czy jedyna wartość tego czasu:


nasza drużyna grafomanów

zawsze górą

cena nie gra roli

  Spis treści zbioru
Komentarze (6)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Jakże mądry i przenikliwy jest to wiersz, a dodatkowo wyjątkowo niekonwencjonalnie zapisany. Ale czy wszyscy zrozumieją jego przesłanie? Przypuszczam, że podstawowi adresaci prawdopodobnie nie.
avatar
Ani za, ani przeciw. Ten świat kręci się już własną orbitą, a swoją należy dostosować albo nie zwracać uwagi. Spokój i pokój ;)
avatar
Smutne i prawdziwe.
avatar
Z tego wniosek, że nie można tworzyć zbyt mądrych wierszy, bo nie dotrą do wszystkich.
avatar
Mam wrażenie, że to poetycki obraz naszego forum, gdzie niedawno rozgorzała bitwa, w której wypowiadaliśmy się na temat wartości poezji...
Jesteśmy drużyną grafomanów, to zawsze coś, bo drużyna oznacza, że na dobre i na złe, ale razem... A to, że są różne zdania, to tylko objaw, że mamy poglądy i chcemy ich bronić. Oczywiście, każdy chce być ważny i chce widzieć swoje utwory w jak najlepszym świetle... A z grafomaństwa można się wyleczyć nie teraz, to później. Pozdrawiam przenikliwego autora tego wiersza!
avatar
Szanowna Anno, a nie dopuszczasz interpretacji, że na portalu jest większość poetów, lecz od jakiegoś czasu, kilku grafomanów przywabia coraz to nowych kolesi, aby zdominować portal i siać zamęt, między innymi poprzez naciągane kolesiom oceny i atakowanie tych, co poznali się na tej gierce, by w zamęcie nie wiadomo było w końcu, kto tu poeta, a kto grafoman, aby grafomani,a nie poeci, byli tu górą?
© 2010-2016 by Creative Media
×