Przejdź do komentarzyBRAK DEMOKRACJI
Tekst 179 z 189 ze zbioru: Garb
Autor
Gatunekpublicystyka i reportaż
Formaartykuł / esej
Data dodania2023-12-10
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń135

Wołam od dawna już -  nie mamy demokracji !


Ludzie takie newsy traktują jak szaleństwo, nawet gdy przytaczam: fałszerstwa wyborcze , fatalną i łajdacką  ordynację wyborczą, obce wpływy, kreację świadomości przez media, wpływy wykreowanych sztucznie autorytetów ( Od Wałęsy poprzez Kukiza po Hołownię )  to i tak nie chcą nawet myśleć na ten temat! Podśmiewają, odchodzą itp......

No to sprawdzm !

- JAK TO SIĘ DZIEJE  że mamy- ,,TO` czego zupełnie nie chcemy?

-Np. zamykanie kopalń, dziwne restrykcje cowidowe i brak raportowania pandemii, strefy bez starszych aut w miastach, płacenie za klimat   ? ..itp.......

. A to tylko wierzchołek ogromnych, obcych wpływów na władzę, ustawodawców, media itp.

Np. ta  ostatnia wiatrakowa - ktoś was tego chciał ? No może 2% no niech 5% - a jednak mało co nie przeszła .

A więc kto decyduje za nas. Jak to się dzieje że nasi posłowie nie reprezentują nas tylko obcych ?

A więc mamy demokrację ?

MAPRAWDĘ - ją mamy?

Porzuccie złudzenia ludkowie.

  Spis treści zbioru
Komentarze (3)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Pewnie, że nie ma. Jest jak kategoria czysto teoretyczna, którą każdy sobie gębę wyciera, populistyczne hasło.
avatar
Są chorągiewki, dowody osobiste itp. Polski jednak już nie ma! Obudźmy się!
avatar
Skąd takie w ludziach pragnienie głupoty?Czym głupszy tym atrakcyjniejszy.
© 2010-2016 by Creative Media
×