Przejdź do komentarzylepiej już
Tekst 4 z 47 ze zbioru: Jaki ja jestem głupi
Autor
Gatunekpoezja
Formawiersz / poemat
Data dodania2013-03-27
Poprawność językowa
- brak ocen -
Poziom literacki
- brak ocen -
Wyświetleń2351

lepiej już rozmawiać

z tym głazem

(głuchym milczącym

nie do ruszenia)

niźli z tymi ludźmi

których jeszcze lepiej

obchodzić z daleka

a do głazu się zbliżyć

jak do człowieka

  Spis treści zbioru
Komentarze (2)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Znam co najmniej kilka Pani przepraw, ścięć w różnych miejscach z różnymi nawiedzonymi komentatorami, a właściwie z tak zwanymi komentatorami, czy krytykami. Zresztą sam przechodziłem i przechodzę podobne spory, dlatego dobrze, a przynajmniej w miarę dobrze wiem, co w trawie piszczy (nawet jeżeli nie tylko to), że ktoś tak postępując, zasadniczo nie robi nic innego, tylko wybija się, a przynajmniej zwraca na siebie uwagę poniżaniem innych. Bo właśnie takie (chamskie bezpośrednio, czy zawoalowanie chamskie) pokazywanie się, tych komentatorów bardziej kreci, dowartościowuje niż sama (swoja, czy czyjaś) twórczość. Ja rozumem, ze każdy może mieć i ma swoje zdanie, ale to zdanie proponuje się innym, a nie narzuca i to przeważnie po chamsku, dezawuując czyjeś poglądy i dokonania. A niektórych to może nawet bawi taka w gruncie rzeczy dziecinada, tylko że już trochę większych dzieci, które zasadniczo, a przynajmniej bezkarnie mogą sobie jeszcze pohasać. ;) :)
avatar
Ani wnikałem, ani chcę wnikać w szczegóły, ale może jednak diabeł tkwi w szczegółach. Z tym że to, co dla jednych jest święte, dla drugich świętokradztwem, a co najmniej chamstwem. :)
© 2010-2016 by Creative Media
×