Przejdź do komentarzycoś nie tak?
Tekst 1 z 1 ze zbioru: artykuł
Autor
Gatunekpublicystyka i reportaż
Formaproza
Data dodania2013-07-24
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń2019

Normal 0 21 false false false PL X-NONE X-NONE /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:Standardowy; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:``; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:`Calibri`,`sans-serif`; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:`Times New Roman`; mso-bidi-theme-font:minor-bidi; mso-fareast-language:EN-US;}Tej historii nie powinno opowiadać się nikomu…nawet własnej rodzinie i przyjaciołom, to historia pewnej kobiety i jej ojca, kobiety zbesztanej przez los i jej ojca który był uzależniony od seksu…otóż w 2011 roku, nijaki Titus Neube właśnie tego dnia zamówił prostytutkę do domu…gdy odwar drzwi zobaczył swoją w pół nagą córkę, zemdlał, po ocuceniu poprzysiągł że już nigdy nie będzie korzystał z usług prostytutek, a jego córka że już nigdy nie powróci do zawodu…  
  Spis treści zbioru
Komentarze (2)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Żeby dokopać się sedna - i dojść do taśmy o własnych siłach - trzeba pokonać na jednym oddechu cały maraton szyfranek, linków, kodów dostępu itd., itp.

Tym, co mają słabe głowy /i nogi/, w wielkim sekrecie radzę pobiec na skróty i czytać ten znakomity tekst dopiero od jego 3. części:

od frazy po naszemu, po polskiemu
avatar
Kilka usterek w zapisie nie przesłania ważkiego PRZESŁANIA
© 2010-2016 by Creative Media
×