Przejdź do komentarzyWiosna Arabska a zamachy.
Tekst 69 z 240 ze zbioru: Znak czasu
Autor
Gatunekpublicystyka i reportaż
Formaproza
Data dodania2015-11-14
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń3514

Dziś usłyszałem wypowiedź Schetyny ( dość długą ) w której potępił nowego ministra MSW i ministra obrony Macierewicza iż mylnie kojarzą zamachy w Paryżu z emigrantami --że ich wypowiedzi są niewłaściwe , niesolidarne i  niegodne itp. Czyli potępił ich jednoznacznie i definitywnie.  Wcześniej jednak sam wyznał że zamachu dokonali też ,,Francuzi ‘’ . I tu należy skojarzyć że  na 99 %  są to potomkowie wcześniejszej  emigracji arabskiej . Należy zatem kojarzyć terroryzm z emigracją islamską – KTÓRĄKOLWIEK -  która staje się bazą i daje rekruta .    Schetyna okazał się hipokrytą – co  nie ulega wątpliwości ani nie powinno to  być zaskoczeniem – pytanie nasuwa się inne . Oczywiście  w kontekście wypowiedzianych  świadomie kłamstw .

Pytanie

. W jakim programie militarno -społecznym on uczestniczy oraz  inne głowy Europejskich państw. ?


Przytaczam tą wypowiedź gdyż jest doskonałym przykładem na to skąd mamy czerpać informacje polityczne.

Mamy analizować ! A efekt naszych rozważań jest znacznie bardziej wiarygodny niż doskonale skrojone banalne odpowiedzi w TV dla urobionego pospołu .


Zatem  informacje ważne-  to te krótkie migawki , zdania tylko raz wypowiedziane , suche fakty i  własna analiza . W żadnym bądź razie  ,,analiza` niezależnego rządowego eksperta.

Więc przytaczam fakty i  takie ciekawe newsy.


- Wiosna arabska dotyczyła obalania paru dyktatorów od Saddam się zaczęło  potem Kadafi , Tunezja,   Mubarak  a teraz Assad  - za którym stanęli Rosjanie z racji na bazy wojskowe i tu się zatrzymało.

Doliczyć należy  wojny w Jemenie , Sudanie i  Somalii.

-  Komandosi Francuscy i Angielscy  byli parokrotnie pojmani w prawie wszystkich tych krajach – czyli Anglia i Francja prowadziły faktycznie z nimi wojny.

- Kadafi chciał oprzeć swą walutę o parytet złota. ( coś niezwykłego ) Był też wielkim społecznikiem – a jego naród jak żaden inny miał wysoki standard życia . Szpitale kina , fabryki itp. Poziom porównywalny do Jugosławii.

- Egipt i Tunezja zaczęły  zarabiać krocie na turystyce.  Przedtem p. Egiptu Mubarak objeżdżał państwa Europejskie i zachęcał do współpracy turystycznej. Był i w Polsce .  Wzrost poziomu życia był bardzo zauważalny czego dowodem liczne moje  dyskusje z tubylcami.


- - dodać należy wyjątkową aktywność militarną samego Izraela – liczne ćwiczenia wojskowe oraz uczestnictwo w nich polskich samolotów!? . ( tajemnica była ! )- Ciekawostka - w tajemnicy przyznano Żydom ileś tam set tysięcy Żydom -obywatelstwa Polskiego. No i niedawne ogłoszenie pojednania z Iranem co chyba było ulgą dla Żydów i zażegnaniem groźby wojny atomowej .

-- dodajemy wojnę na Ukrainie a przedtem zamach smoleński i wymowne w tej sprawie milczenie świata.


- Wnioski oczywiście są jedynie hipotezą--- i mogą tylko być --mniej lub bardziej bliskie prawdy. Założyć jednak możemy że jest to walka o wpływy - mocarstw  . I choć nie słyszeliśmy o udziale Francji w Arabskiej Wiośnie to mówi się dziś w dobie zamachów paryskich- otwarcie  o aktywnym udziale Francji w tych wojnach oraz sprawstwie lawiny uchodźców.  Nie wiemy zatem czegóż to dokonywali  Francuscy konsyliarze na arabskiej ziemi. A ciekawi to jeszcze bardziej bo wojna w Syrii stała się patowa więc musi dochodzić do zbrodni i to na sporą skalę .

- Wyciągnąć wnioski pozwala nam też  zemsta arabów na Rosjanach za bombardowania  czyli niedawno ,,strącony” samolot lecący z turystami rosyjskimi  z Egiptu.

- Wniosek nasuwa się sam – czego to dokonali Francuzi  w Syrii  że nastąpiła taka reakcja ?

- Wątpić należy by ISIS sama z siebie budowała wrogość świata zachodu przeciw ich państwu  - choć taką mamy kampanię informacyjną .Mają żądzę zabijania ale chyba też i mózg.

- Walka o wpływy w  basenie Morza Śródziemnego  to nic innego jak kulminacyjny moment jej  o  dominację a co najgorsze kosztem niewinnych milionów ludzi w tym i Paryżan .

I w ten właśnie sposób powinniśmy rozumieć tą wojnę i ostatnie zamachy.

A wojna syryjska jest tak długa i krwawa bo starły się tam potęgi militarne i polityczne Czyli zachód z Rosją .


Dodać należy że dzięki biednej Syrii( hipoteza) Polska odzyskała niepodległość w ostatnich wyborach( nie zostały sfałszowane ) Wyjątkowo mieliśmy międzynarodowych obserwatorów. Ciekawe po co – przecież oficjalnie mamy wszystko w najlepszym  porządku.. Zapewne  dogadano przesunięcie wpływów Ameryki na Polskę z namiestnikami Rosji i Niemiec czyli Komorowskim   i Tuskiem  że oddadzą władzę - bo w przeciwnym razie zrobią tu drugi Majdan, do czego przymiarki już były. Pamiętna okupacja PKW podczas sfałszowanych ponad wszelką miarę wyborów samorządowych.  I wówczas Polacy was powieszą lub staniecie się banitami do końca życia. W tym świetle zrozumiałe wydają sie te haniebne kradzieże Komoruskiego na odchodne.

Oczywiście że pominąłem wiele wątków i zależności ale obraz jako tako przedstawiłem .


Przyznać się muszę że nie rozumiem i nie potrafię wytłumaczyć tego samobójczego działania państw zachodu w sprawie islamizacji   swych narodów. Bezsprzecznie jest to zjawisko zabójcze dla kultury przemysłu ale i dla cywilizacji państwa. Wiadome staje się już iż statystyki procentowe populacji ,, ciemnej` są mocno zaniżane . Możemy spodziewać się więc pewnego dynamizmu w tych sprawach.

Nie rozumiem tego projektu – jednak taki istnieje czego dowodem jest koordynacja działań na ogromną skalę – oraz tożsama postawa wielu głównych polityków Europy i Ameryki .


Piszę ten tekst  dlatego   by dać państwu alternatywną wersję zdarzeń i wskazać  możliwy sposób w jaki można  interpretować wydarzenia polityczne.  Choć oczywiście założyć trzeba też mą mylną interpretację .


NA PEWNO NIE WOLNO ULEGAĆ OFICJALNEJ WERSJI – ONA JEST PRODUKTEM DLA LUDU A NIE PRAWDĄ.

PRAWDA JEST ZAZWYCZAJ ZBYT NIEWYGODNA LUB ZBYT  MAŁO KOŻYSTNA .




Ps . proszę nie zwracać uwagi na interpunkcję i ewentualne błędy.  Z czasem poprawię – dlatego proszę nie oceniać gwiazdkami .

-



  Spis treści zbioru
Komentarze (18)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Nie będę oceniał gwiazdkami, gdyż takie oceny rzeczywiście nie będą s
dla autora KOŻYSTNE!
avatar
To trzeba przeczytać jeszcze raz .
avatar
Nie tylko ja wychwyciłem manipulacje dziada
http://niezalezna.pl/72921-obrzydliwe-schetyna-wykorzystal-tragedie-w-paryzu-do-ataku-na-pis
avatar
Niestety kolejny tekst z kategorii "Bełkot".
Bo co wyjdzie, kiedy się banały z jawnymi bzdurami wymiesza, gwałcąc przy tym reguły poprawności językowej?
Jednego autorowi zazdroszczę, dobrego samopoczucia.
avatar
Jakie bzdury ? Jakie banały ?
Komentarz typu ,, twoja matka jest głupia "
avatar
Janko Luftikus to jesteś ty - no byś się wstydził .
Miej do siebie godność.
avatar
Luftikus i Janko to dwie osoby, słowo daję.
Uwierz Rozarze!

Luftikus
avatar
Może i tak - ale wyczuwam zdumiewająco podobny poziom .......
avatar
Dobre Rozar, dobre. Pożytecznych idiotów nigdy i nigdzie nie brakuje.
avatar
Tekst ten jest tak samo znakomity, jak znakomity jest autor komentarza dającego znakomite oceny.
avatar
Rozarze, niestety masz sporo błędów w tekście, co wpływa na oceny. Twój PS jak dobrze wiesz, rzadko jest brany pod uwagę. Nie lepiej na spokojnie napisać, poprawić i wrzucić?
Nie zgodzę się natomiast z opiniami, że tekst jest bełkotem. Autor w tekście zaznaczył, że "wnioski są jedynie hipotezą". Treść jest ciekawą analizą tego, co się dzieje. I obawiam się, że jest w niej wiele prawdy.
Kiedyś może się przekonamy ile.

Rae*, Twój wpis mnie rozśmieszył :)
Odkąd jestem na Publixo, zawsze "mówiono", że wspólnie się uczymy tworzenia, bo większość z nas to amatorzy.
Rozumiem, że namawiasz wszystkich o innych poglądach o wyniesienie się z portalu. Bardzo ciekawe...
avatar
Postaram się coś na ten temat - poniekąd w odniesieniu do tekstu Rozara - w swoim oraz wyłącznie w swoim imieniu - napisać.

Osobliwe: tak niby wszyscy wynoszą się z Portalu, a tu raptem?

Na przykład ten rysunek nie wiadomo kogo przedstawiający o wyglądzie najokrutniejszego z terrorystów, przy którym zbójca z "Powrotu taty", niczym niebiański aniołek, straszy jak Dracula tych wszystkich nieprzygotowanych na podobne ilustracje użytkowników, osobliwie kłócąc się z zapowiedzią jego autora o zbieraniu stąd swoich zabawek oraz stąd pakowaniu... ;-))).

N. b. sam rysunek sprawia wrażenie cudzego ołówka, a teraz na szybie przekalkowanego własnego "dzieła".

:-D :-D :-D
avatar
Wprawdzie miałam tego osobniko-użytkownika ignorować, jednak nie wytrzymuję.

Podobnego jak raenogodtamer fanatyka nie wynajdzie nawet okular elektronowego mikroskopu.
A mogę sobie tak napisać, ponieważ będąc z przekonania chadecją, z PiSem mam raczej niewiele wspólnego, czytając jednak ową "Mowę nienawiści" w wydaniu tegoż robi mi się coraz gorzej i gorzej...

Rozar niejednokrotnie - obrażając oponentów - przegina pałę, ale z kolei w świetle innych zaprezentowanych wypowiedzi, to raenogodtamer jawi mi się niczym podszyte demonem wcielone zło! Dzierżyński niemalże!

Aż strach się bać :szok:
avatar
Chodzi o inny rysunek, żaden tam awatar! Mówiłam: wcielona "mowa nienawiści", jakby wyjęta żywcem z grubaśnej "Księgi lizusów w krainie łgarzy".

Trzeba dokładniej oglądać sobie forum, a nie skupiać się wyłącznie na własnym "ego".
avatar
A kto do kogo ciągnie, to jego najbardziej prywatna sprawa. Nie jest wszak prywatną sprawą ubliżanie tym, którzy nie idą z tymi ciągnącymi do tych, którzy ich ciągną oraz nimi poniewieranie.
Dlatego niejaki raenogodtamer oraz jemu podobni dla skromnej b_d_c nie są nawet powietrzem.
Powtarzam: takich ludzi należy się wystrzegać niczym najgorszego smogu. Wręcz nuklearnej chmury. Oraz szybko opłukać po takich kontaktach jak po radioaktywnym deszczu...
avatar
Wam, na pohybel, daję - nie zważając na ortograficzne błędy Rozara - oceny :-D :-D :-D

Bo jeżeli cuchnący nadmiernym wysileniem a dot. wyimaginowanej Arabii gniot niczym najdłuższy z długich soliter otrzymał maksymalne noty, w takim razie?

Tak, oceny są nie tyle "fałszywe" co uprzejmościowe :-D :-D :-D

Zatem "z poważaniem oraz uważaniem" :-D :-D :-D
avatar
/Zwracam się do Czytelników/

1. Czy Autor jest arabistą i pracuje w wywiadzie? Czy własnym nazwiskiem gwarantuje rzetelność podawanych w teście informacji?

2. Jeżeli nie, to w oparciu o jakie źródła snuje swoje hipotezy?

3. Ile jest warta publicystyka, która bazuje na mniemanologii - oraz gdybologii?
avatar
Wszystkie podane informacje były oficjalnie podane. Jednak część z nich typu np. ,,zatrzymano komandosów francuskich i angielskich w Syrii,, były krótkie i zdawkowe .
© 2010-2016 by Creative Media
×