Przejdź do komentarzyKsięga Rodzaju 27,39-42
Autor
Gatunekpopularnonaukowe
Formaartykuł / esej
Data dodania2018-02-21
Poprawność językowa
- brak ocen -
Poziom literacki
- brak ocen -
Wyświetleń1530

`Izaak zaś, ojciec jego, odpowiedział i rzekł do niego: Oto z dala od urodzajnej ziemi będzie siedziba twoja, z dala od rosy niebieskiej z góry` Czyli Izaak natomiast ojciec Ezawa odpowiedział mową słów i rzekł do Ezawa: Oto z dala od urodzajnej ziemi - rodzaj informacji w formie energetycznej, będzie miejsce zamieszkania twojego, na pogórzu Seir (Rdz.36,8), z dala od rosy niebieskiej z góry - rodzaj informacji w formie energetycznej z nad powierzchni ziemi `Z miecza twego żyć będziesz, ale gdy wytężysz siły, zrzucisz z szyi jarzmo jego` Czyli podboje twoje będą sposobem na życie twoje, i brata bliźniaka sługą będziesz, ale gdy włożysz wysiłek i staniesz się silnym, przestaniesz być sługą brata bliźniaka `Dlatego znienawidził Ezaw Jakuba z powodu błogosławieństwa, którym go pobłogosławił ojciec,` Czyli dlatego znienawidził Ezaw, brata bliźniaka, bo wykonał w Jakubie swoją wolę Izaak, ojciec braci bliźniaków `i taki powziął Ezaw zamiar: Zbliżają się dni żałoby po ojcu moim` Czyli i taki powziął Ezaw, brat bliźniak Jakuba zamiar: Zbliżają się ku końcowi dni żałoby po ojcu moim. `Wtedy zabiję brata mego Jakuba` Czyli wtedy Ezaw będzie chciał pozbawić życia Jakuba, brata bliźniaka `Rebece doniesiono słowa Ezawa, starszego jej syna` Czyli Rebece, matce braci bliźniaków doniesiono mowę słów Ezawa, starszego jej syna, brata bliźniaka Jakuba. `Wtedy ona kazała przywołać Jakuba, młodszego syna, i rzekła do niego: Brat twój, Ezaw, chce zemścić się na tobie i zabić cię, ` Czyli wtedy Rebeka kazała przywołać Jakuba, brata bliźniaka Ezawa, starszego syna, i rzekła: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów do Jakuba: Brat twój, Ezaw, chce zemścić się na tobie i pozbawić cię życia (Rdz.27,39-42)

  Spis treści zbioru
Komentarze (0)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
brak komentarzy
© 2010-2016 by Creative Media
×