Przejdź do komentarzyKsięga Rodzaju 32,8-14
Autor
Gatunekpopularnonaukowe
Formaartykuł / esej
Data dodania2018-03-12
Poprawność językowa
- brak ocen -
Poziom literacki
- brak ocen -
Wyświetleń1296

`pomyślał bowiem: Jeżeli Ezaw napadnie na jeden obóz i pobije go, wtedy ocaleje drugi obóz` Czyli pomyślał bowiem Jakub i uczynił według swojej myśli: Jeżeli Ezaw napadnie na jeden obóz i pobije go, wtedy ocaleje drugi obóz, których strzegł, obóz wysłanników Boga Wszechmogącego `Potem rzekł Jakub: Boże ojca mego Izaaka, Panie - Wszechmogący, który do mnie powiedziałeś: Wróć do ziemi swojej i do ojczyzny swojej, a będę ci czynił dobrze (i czynił dobrze Bóg Wszechmogący, bo Jakuba strzegł obóz wysłanników Boga Wszechmogącego) ` `niegodny jestem wszystkich dowodów łaski - dar niczym niezasłużony, i wszystkich objawów wierności jakie okazałeś słudze twemu, bo tylko o tym kiju moim przeprawiłem się przez Jordan, a teraz mam dwa obozy, (których strzeże, obóz wysłanników Boga Wszechmogącego) ` `Wyrwij mnie, proszę z ręki brata mego, z ręki Ezawa, bo boję się go, że przyjdzie i zabije mnie oraz matkę z dziećmi` Czyli Bóg Wszechmogący bez Jakuba prośby, wyrwał go z ręki brata bliźniaka swego, z ręki Ezawa, brata bliźniaka Jakuba, gdy poszedł drogą swoją i spotkali Jakuba wysłannicy Boga Wszechmogącego, bo Jakub bał się Ezawa, brata bliźniaka swego. I przyjdzie Ezaw i nie zabije Jakuba oraz matek z dziećmi Jakuba, bo Jakuba oraz matki z dziećmi Jakuba strzegł obóz wysłanników Boga Wszechmogącego (Rdz.32,1-2) ` Wszak sam powiedziałeś: Będę ci czynił dobrze i rozmnoże potomstwo twoje jak piasek morski, którego nie można zliczyć z powodu wielkiej ilości ! (i czynił dobrze Bóg Wszechmogący, bo Jakuba i potomstwa Jakuba strzegł obóz wysłanników Boga Wszechmogącego)` `I przenocował tam, (gdzie poszedł drogą swoją i spotkali Jakuba wysłannicy Boga Wszechmogącego) tejże nocy (od zachodu, do wschodu słońca)` `Potem wziął z tego, czego się dorobił, jako dar dla Ezawa, brata (bliźniaka) swego, (u którego nie znalazł łaski, którą znalazł u Boga Wszechmogącego)` `dwieście kóz i dwadzieścia kozłów, dwieście owiec i dwadzieścia baranów` Czyli stada trzód, kóz i kozłów, owiec i baranów do rozradzania się i rozmnażania się trzód (Rdz32,8-14)

  Spis treści zbioru
Komentarze (0)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
brak komentarzy
© 2010-2016 by Creative Media
×