Przejdź do komentarzyprzykładowy test SIP
Tekst 1 z 1 ze zbioru: Domena
Autor
Gatunekpopularnonaukowe
Formaproza
Data dodania2018-03-20
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń1507

Z pozoru niewinny test SIP obnaży twoją osobowość, a jeśli go rozwiążesz, doprowadzi cię do zaskakujących wniosków. Składa się z dwóch części: zasadniczej i wnioskowej.



1. Płyniesz rzeką pod prąd. Wysoko leci policyjny helikopter. Nagle woda zmienia kierunek. Co robisz?


2. Jakiś człowiek stoi na brzegu, wymachuje rękoma i krzyczy w twoim kierunku, ale ty go nie słyszysz z powodu szumu wody i łoskotu jej kaskad rozbijających się o skały i nie rozumiesz o co mu chodzi. Płyniesz z prądem, czy pod prąd?


3. Byłeś przesłuchiwany i torturowany. Krzyczałeś, kiedy przygasało światło. Co ci robili?


4. Jesteś w jasnym tunelu. Czujesz się świetnie. Schodzą się twoi dawni znajomi i rodzina, tyle że są przezroczyści. Nagle jakaś niewidzialna siła obejmuje całe twoje ciało i wciąga cię w ciemność. Na mgnienie oka. Teraz widzisz jak ludzie w kitlach i maseczkach pochylają się nad tobą. Co się stało, że opuściłeś tamto miejsce?


***


1. Odpowiedziałeś poprawnie na drugie pytanie. Dlaczego znalazłeś się w jasnym tunelu?


2. Odpowiedziałeś błędnie na drugie pytanie. Dlaczego byłeś przesłuchiwany i torturowany?


  Spis treści zbioru
Komentarze (5)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Bardzo oryginalny test, ale przyznaję się, że trudno jest mi się w nim połapać. Brakuje przecinków przed: o co mu chodzi, jak ludzie.
avatar
Ciekawe, czy to przewidział protokół i co o mojej osobowości świadczy wynik.
1. Płynę teraz z prądem, zaczął się syzygijny przypływ.
2. Z prądem, przypływ się rozkręca
3. Włączali TVP info (można tym dręczyć na końcu świata)
3. Wyrzucili, bo się zacząłem mądrzyć

***
1. Powinienem się domyślić, że temu na brzegu chodziło o wodospad
2. Gość miał mundur, a ja przybiłem do niewłaściwego brzegu
Oczywiście, że widzę drugie dno w tym teście i do tego niejedno, przeważnie czarne. Pozdrawiam,
avatar
Żebyś mnie przypadkiem źle nie zrozumiał. Swoją drogą temat na opowiadanie.
avatar
Leo rozwiązałeś test niemal bezbłędnie. Śmiało możesz zostać członkiem Mensy, jeśli jeszcze nim nie jesteś. Odpowiedź: "Wyrzucili, bo się zacząłem mądrzyć" świadczy o tym, że jesteś wolnym człowiekiem, który ceni własną indywidualność ponad złudne poczucie wspólnoty (śmierć kliniczna. Precyzja i zwięzłość odpowiedzi dowodzą, że posiadasz sprawny, logiczny i pragmatyczny umysł. Nie poddajesz się łatwo indoktrynacji i jesteś odporny na iluzję.

Test zawiera pułapkę na osobowość ze skłonnościami do socjopatycznych zachowań, oraz mającą wykazać zdolność do czynów kryminalnych. Nie dałeś się złapać.
avatar
Dziękuję, aż urosłem od pochwał. Nie aplikowałem do Mensy. Może i szkoda, bo tam przecież Doda...
Pozdrawiam,
© 2010-2016 by Creative Media
×