Przejdź do komentarzyKsięga Rodzaju 42,1-3
Autor
Gatunekpopularnonaukowe
Formaartykuł / esej
Data dodania2018-04-20
Poprawność językowa
- brak ocen -
Poziom literacki
- brak ocen -
Wyświetleń1270

`A gdy Jakub dowiedział się, że w Egipcie było zboże, rzekł do synów swoich: Czemu oglądacie się jeden na drugiego ?` Czyli a gdy Jakub, syn Izaaka z jednego rodu Sema, dowiedział się, usłyszał, słowa, dźwięki, wibracje - nośniki mowy słów, że w Egipcie, umowna nazwa kraju plemienia Chawili, syna Kusza przeklętego potomka Chama (Rdz 9,25) było zboże, nasienie - informacja o całości rodzaju informacji, rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów Jakuba do synów swoich, potomków danych od Boga Wszechmogącego: Czemu oglądacie się jeden na drugiego ? (czemu ja mam jechać niech on jedzie) `Potem rzekł: oto słyszałem, że w Egipcie jest zboże. Jedźcie tam a zakupcie dla nas stamtąd zboże, abyśmy ostali się przy życiu i nie pomarli` Czyli potem rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów Jakuba: Oto słyszałem, słowa, dźwięki, wibracje - nośniki mowy słów, które słyszał Jakub, że w Egipcie jest zboże, nasienie - informacja o całości rodzaju informacji. Jedźcie do Egiptu, a zakupcie, zamiana waluty płatniczej, produkt z rodzajów informacji, dla nas stamtąd zboże, nasienie - informacja o całości rodzaju informacji, abyśmy ostali się przy życiu przez zakupione zboże, nasienie - informacja o całości rodzaju informacji, pokarm dla człowieka - rodzaj informacji (Rdz 1,29-30) do oddziaływań informacyjnych ze wszechinformacją - informacja dla całości rodzajów informacji i o całości rodzajów informacji. I nie pomarli z głodu bez zboża, nasienia - informacja o całości rodzaju informacji, bez pokarmu dla człowieka - rodzaj informacji bez oddziaływań informacyjnych ze wszechinformacją - informacja dla całości rodzajów informacji i o całości rodzajów informacji `Wyruszyło więc dziesięciu braci Józefa, aby zakupić zboże w Egipcie` Czyli wyruszyło więc ziemi kanaanejskiej dziesięciu braci Józefa, syna Jakuba, jak, dziesięć, przykazań, nakazów i zakazów (Wyj. 20,1-17) aby zakupić, zamienić walutę płatniczą, produkt z rodzajów informacji na zboże, nasienie - informacja o całości rodzaju informacji, w Egipcie (Rdz 42,1-3)

  Spis treści zbioru
Komentarze (0)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
brak komentarzy
© 2010-2016 by Creative Media
×