Przejdź do komentarzyDługopis
Tekst 45 z 94 ze zbioru: Satyriady
Autor
Gatunekpoezja
Formafraszka / limeryk
Data dodania2020-03-07
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń1057

Kiedy używasz znów długopisu,

okazując brak woli,

Naród to zapamięta.

Władza to nie jest taniec chocholi.

  Spis treści zbioru
Komentarze (9)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
A ja proponuję nieco zmodyfikowaną wersję, by wszystkie wersy miały po 10 zgłosek:

Kiedy używasz znów długopisu,
tym okazując brak własnej woli,
naród na pewno to zapamięta.
Władza to nie jest taniec chocholi.
avatar
Polikot na prezydenta
avatar
Polikot? Nie znam. Pewnie to ktoś z pisu.
avatar
Janko, zastosowałem długość wersów 10/7/7/10 (ze średniówką w 1. i 4. wersie). Skrócone, środkowe wersy dają efekt zdynamizowania fraszki.
avatar
Palikot ? proszę przypomnieć pierwszą twarz PO .
Czas się zawstydzić !
avatar
Ach, Palikot? To tak, możesz się zawstydzić, Rozarze, że nie potrafiłeś zapisać poprawnie jego nazwiska. Wstydź się. Wystarczyło sprawdzić w necie, jeżeli zapomniałeś. To jest podstawą do szacunku dla czytelników.

Tylko nie wiem, dlaczego wspominasz o Palikocie i PO. Jaki to ma związek z moją fraszką? Nic o nich nie wspominam, a pierwsza zasada komentowania głosi: "W komentarzu czytelnik odnosi się wyłącznie do treści utworu/postu. Nie zbacza z tematu".
avatar
Zrozumiałem że wierszyk jest krytyką prezydenta.

Palikot miał być przypomnieniem metod czynienia destrukcj i hejtu też wobec prezydenta tyle że przed Smoleńskiem.
Palikot miał wówczas sporo czasu w głównych wiadomosciach. To tak dla przypomnienia krytykom obecych wiadomosciom .
Przypominam tą osobę -by nie ulegać podobnej propagandzie.

Polikot - pomyłka fakt - choć dość wymowana .
avatar
- obecnych wiadomości
avatar
Dalej nie widzę żadnego związku. Teraz już połączyłeś Smoleńsk i długopis?
Rozarze, nie lubię tak ad personam... ale czasem pomyśl, nim coś napiszesz.
© 2010-2016 by Creative Media
×