Przejdź do komentarzyZbuntowana
Tekst 55 z 62 ze zbioru: Kobieta
Autor
Gatunekpoezja
Formawiersz / poemat
Data dodania2020-11-29
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń1153

Nie chcę być kojarzona z babą o potrójnym podbródku 

czosnkiem upoconą w legginsach prześmierdłych padliną 

bo taka zapracowana że nie wypucowała tyłka 

od samej Wielkanocy wtedy 


gdy wszyscy tupią podobno do polskiego Gangesu 

czyli „Czajki” 


Kobietą jestem, żaden tam ze mnie „puch marny” 

kochać chcę i być kochaną niekoniecznie „ślubnie” 

miłość spełniona z nawet inkubem nad ranem 

imieniem moim pachnie: miętą tymiankiem maliną 


29.11.2020

  Spis treści zbioru
Komentarze (5)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
To chyba nie są zbyt górnolotne wymagania, biorąc pod uwagę, obecną sytuację na świecie.
avatar
Nie rozumiem, Optymisto?

:)
avatar
Ale to nie jest wiersz/poemat, a zwykłe tzw. babskie biadolenie. "Nie chcę być kojarzona z babą z trzema podbródkami, czosnkiem upoconą, w legginsach prześmiardłych padliną" i tym podobne, i tak dalej aż do białego rana. Biedny ten, co tego marudzenia musi słuchać. Życie - w tym nieuchronna jego składowa, starość - nie jest koncertem życzeń "chcę - nie chcę".
avatar
Krytykancki poczuł się biednym słuchaczem / czytelnikiem, ale oceny dał. I gdzie tu niby sens, nie mówiąc o logice?
avatar
Gdzie tu sens, pytasz, Kobieto, i gdzie logika? A co tutaj - na portalu literackim - oceniamy? Potknięcia autorów czy ich teksty? Jako gatunek o nazwie "babskie marudzenie" Twój kawałek w pełni zasługuje na moje pięciogwiazdkowe oceny. Inni mogą to widzieć inaczej, oczywiście. Żyjemy nareszcie w społeczeństwie pluralistycznym - i niech już tak zostanie.
© 2010-2016 by Creative Media
×