Przejdź do komentarzyKatoszariat
Tekst 62 z 94 ze zbioru: Satyriady
Autor
Gatunekpoezja
Formafraszka / limeryk
Data dodania2021-01-30
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń876

Co słychać? Że człowiek człowiekowi gotuje ten los...


Stwarzają ludziom piekło na ziemi

biesiadujący katosadyści.

Napojem dla nich – cierpienie kobiet,

a karmą uczty – rak nienawiści.

  Spis treści zbioru
Komentarze (6)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
...Już niedługo... Tra la la! ;)
Katosadyzm na dłuższą metę nie ma szans w dzisiejszym świecie. Dziwne, że oni o tym nie wiedzą. Na co liczą?
avatar
Smutne to, ale prawdziwe.
Najgorsze jest to, że jak patrzę na ludzi na ulicy, to ich to wcale nie obchodzi. Mają otwarte kościoły oraz 500 i tak jest im dobrze.
Jestem już stary i pamiętam wszystkie polityczne ruchy od 1956 roku. Wszystkie one były (w mniejszym lub większym stopniu) wyrazem buntu narodu. Teraz naród milczy.
avatar
Tym razem byłbym szczęśliwy, ze rak był bezwzględny.
avatar
To temat zastępczy - w historii było tak wiele razy.
Aborcję wałkuje się wtedy gdy trzeba czymś naród zająć .
Mamy totalna dezinformację covidową - i o tym nie powinniśmy myśleć ani pisać .
Przypuszczam że owa Lempart współpracuje z PiSem mniej lub bardziej świadomie.
Żyją w symbiozie a my się podniecamy .
avatar
Doprowadzi to NIE do ochrony życia, ale to rozrostu podziemia aborcyjnego i wielu tragedii, jak się babki znachorki wezmą za "skrobanki". Skutek odwrotny do zamierzonego. A i tak ten temat nie przykryje NARODOWEJ KLĘSKI ze szczepieniami i w walce z Covid-19.
avatar
Ja się pocieszam, ze ich koniec, jest tylko kwestią czasu!
© 2010-2016 by Creative Media
×