Przejdź do komentarzyNa wybór RPO
Tekst 68 z 94 ze zbioru: Satyriady
Autor
Gatunekpoezja
Formafraszka / limeryk
Data dodania2021-06-15
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń757

Do dziś tuzy prawa

Rzecznikiem Praw naszych.

Żaden rząd nie złamał.


Nowym – budowlaniec.

Miast obrony ludzi

jest nowy kaganiec.


  Spis treści zbioru
Komentarze (10)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Hardy, może jeszcze senat coś zaradzi. Oglądałem wywiad telewizyjny z tą panią. Koszmar. Znerwicowana, niedopuszczająca prowadzącego do głosu (tak po pisowsku), a w całym jej bełkocie przewijała się jedyna myśl: Bycie RPO jej się po prostu należy, gdyż ona najzwyczajniej chce być rzecznikiem.
avatar
Jeżeli to nie fachowość a przynależność partyjna decyduje o istotnych wyborach, to już możemy zacząć cienko śpiewać.

Z drugiej strony wcale nie jest powiedziane, że budowlaniec - czy inny elektryk - nie może zostać prezydentem.

Ronald Reagan był aktorem
avatar
Niestety to albo gra albo rywalizacja między stronnictwami jednaj siły.
PiS i PO to coraz bardziej oczywisty sztuczny podział .
W kwestiach istotnych niczym się nie różnią.
Więc nie ma potrzeby podniecać się rywalizacją między nimi.
avatar
Co ty oszołomku znowu za teorie
wysnuwasz?
|Zaszczepiły cię przez sen dziadku anioły śmierci i się pogorszyło?
avatar
Puszczyku, trafiłeś w sedno sprawy.
avatar
Dobra satyra, na czasie.
Ta pani na mnie też nie zrobiła dobrego wrażenia (nawet już jako senator). Raz, że nie ma odpowiednich kwalifikacji do bycia RPO, a dwa jest jakaś taka... śliska.
avatar
Puszczyku - nie masz za wiele do powiedzenia to obrażasz.
Nigdy merytorycznie ale zawsze bezczelnie.
Dla mnie wizerunek gnojka .
avatar
Dziękuję za komentarze.
PS. Ta pani budowlaniec nie zaryzykowała debaty publicznej z kontrkandydatem profesorem Wiąckiem (miała się odbyć kilka dni temu). Nie potrzeba komentarza.
avatar
Sorry, że tu Hardy, ale pacjent mnie zablokował już dawno (choć do mnie włazi). więc tu mu odpowiem.
Przestań świrze - Rozarze ganiać po portalu, siać głupotę i nienawiść, snuć te swoje spiskowe teorie, to nikt nie będzie cię obrażał.
Na razie to ty obraziłeś pielęgniarki, przyrównując je epitetem do strażniczek w obozach koncentracyjnych.
Ogarnij się bo twoja głupota zahacza o stratosferę.
avatar
Ok, Puszczyku, ja tu tylko piszę, a nie jestem cerberem ;)
© 2010-2016 by Creative Media
×